شناسهٔ خبر: 67682972 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تخفیف‌های ویژه امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در روز‌های تاسوعا و عاشورا

ناوگان امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، خدمات امدادی خود را با تخفیفات ویژه به عزاداران حسینی ارائه می‌کند. ناوگان امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، خدمات امدادی خود را با تخفیفات ویژه به عزاداران حسینی ارائه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، این طرح همزمان با روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها و دسته‌های عزاداری و همچنین فراهم آرودن رفاه حال عزاداران در سراسر کشور اجرا می‌شود.

در این طرح امدادخواهان خدمات مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف از سوی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دریافت می‌کنند.

طرح تاسوعا و عاشورای امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری و هماهنگی پلیس راهور فراجا به اجرا گذاشته شده است.

تمامی نیرو‌های امداد خودرو کانون در تمامی ایام سال آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران در تمامی راه‌های مواصلاتی کشور هستند.

شماره تلفن‌های سراسری ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳ در تمامی کشور و همچنین تلفن ۰۲۱۶۴۲۳ در استان تهران آماده پاسخگویی و دریافت پیام‌های امدادخواهی مسافران و گردشگران است. سامانه سراسری ۱۴۲۳ نیز با اتصال به کارشناسان حاضر در شهرستان‌ها و مراکز استان ها، در اسرع وقت امدادرسانان را به محل مورد نظر در استان‌های مختلف کشور اعزام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما