شناسهٔ خبر: 67682661 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

برگزاری بوت‌کمپ استارتاپی با هدف شبکه‌سازی میان افراد مستعد در حوزه فناوری

صاحب‌خبر -
مدیر پردیس فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی از برگزاری نهمین بوت‌کمپ استارتاپی با هدف شبکه‌سازی میان افراد مستعد در حوزه فناوری با همکاری دیجی‌نکست خبر داد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، ملیحه شهریاری با اشاره به برگزاری نهمین کمپ استارتاپی با همکاری پردیس فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و دیجی‌نکست(مرکز نوآوری و سرمایه گذاری دیجی کالا) اظهار کرد: در تلاش هستیم تا از مسیر برگزاری بوت کمپ‌ها و ارائه آموزش‌های تخصصی و به روز ، فناوران و صاحبان ایده را شناسایی کرده و با حمایت از این کسب و کارها در مسیر توسعه فناوری گام برداریم.

شهریاری تصریح کرد: این بوت کمپ، یک برنامه ۸ هفته‌ای است که با ارائه نیازها و مسائل بیزینسی به نخبگان و تیم‌های استارتاپی و تخصیص منتورهای کارآزموده و زیرساخت‌های فنی، به دنبال توسعه راه‌حل‌های خلاقانه و دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای مقیاس‌پذیر است.

وی با اشاره به این که نهمین کمپ استارتاپی با هدف شبکه‌سازی میان افراد مستعد در حوزه فناوری بویژه هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی ایجاد شده است، افزود: ساختارهای فعال در اکوسیستم نوآوری استان و برخی از صنایع از جمله اضلاعی هستند که با این کمپین همکاری می‌کنند.

مدیر پردیس فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خاطر نشان کرد: داده‌های واقعی و فضای کار پویا، مربی‌گری فردی و تیمی با متخصصین با تجربه، مشاوره مالی و حقوقی، تهیه هر نوع زیر ساخت نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری، همکاری با گروه دیجی‌کالا و امکان جذب سرمایه از دیجی‌نکست مهمترین مشوق‌های نوآوران و فناوران  برای شرکت در این کمپ‌استارتاپی است.

شهریاری بیان کرد: همکاری توامان جهاددانشگاهی و دیجی‌نکست در این کمپ به منظور شناسایی هسته‌های نوآور و حمایت همه جانبه  آنها برای حضور در بازار کار صورت گرفته و کلیه این خدمات به صورت رایگان در اختیار این فناوران قرار می گیرد‌.

به گفته شهریاری، افراد صاحب ایده و مهارت می توانند از طریق لینک زیر آمادگی خود را جهت حضور در این بوت کمپ اعلام نمایند: https://diginext.boxzi.ir/accounts/login-or-register/

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما