شناسهٔ خبر: 67682574 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات فلسطین ؛

آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد

روزنامه انگلیسی گاردین، نوشت: سازمان ملل معتقد است بازسازی نوار غزه، بیش از ۱۵ سال طول می‌کشد و ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.  

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد: روزنامه انگلیسی گاردین، نوشت: سازمان ملل معتقد است بازسازی نوار غزه، بیش از ۱۵ سال طول می‌کشد و ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.  
این روزنامه افزود: ۱۰۰ کامیون برای تخلیه آوار ساختمان‌ها از نوار غزه، به بیش از ۱۵ سال زمان نیاز خواهند داشت. بر اساس ارزیابی اخیر، ۱۳۷ هزار خانه در نوار غزه آسیب دیده که بیش از نیمی از آنها به طور کامل ویران شده است.

آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد

 

تخریب چهار خانه در کرانه باختری
فلسطین الیوم در خبر فوری گزارش داد: نظامیان اشغالگر اسرائیلی، چهار خانه را در روستای الولجه در شمال غرب شهر بیت لحم در کرانه باختری تخریب کردند.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11320377"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284327/11320377?width=600&height=350"></script></div>

 

تظاهرات و تجمعات گسترده در برزیل برای حمایت از فلسطین
کشور برزیل شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات گسترده برای حمایت از فلسطین و اعلام همبستگی با اهالی غزه است و رئیس جمهور برزیل هم در یکی از این تجمعات شرکت کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11320378"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284327/11320378?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11320379"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284327/11320379?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11320382"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284327/11320382?width=600&height=350"></script></div>

 

 

انتقاد نویسنده صهیونیست از جنایت اخیر در خانیونس
نویسنده صهیونیست با انتقاد از جنایت اخیر این رژیم در منطقه المواصی خانیونس، ادعای ارتش این رژیم را در خصوص حمله به مواضع نظامیان و کشتن آنها رد کرد. 
به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، گدعون لوی اعلام کرد ارتش می گوید منطقه ای را در غزه هدف قرار داد که با دیوار محصور شده بود و منطقه ای جنگلی بود و دهها نظامی را نیز در آنجا از پای در آورد؛ اما تصاویری که پخش شد خیمه های ویران شده و کودکانی را نشان می دهد که فریاد می زنند. خلبانان و کاربران پهپادها، موشک های ویرانگر را به سمت این مناطق نشانه رفتند و نتیجه آن یک کشتار بود.
اسرائیل چه تعداد از کودکان و نیروهای دفاع مدنی و زنان و سالخوردگان و افراد عادی را باید بکشد تا شهوت ارتش و مقامات سیاسی آن فروکش کند؟
 
 
 
 
 
وداع پدر با فرزند شهید
فلسطین الان تصاویری از وداع یک پدر با فرزند خود منتشر کرد که در حملات دیشب اشغالگران به منزل وی در اردوگاه المغازی در مرکز غزه به شهادت رسید.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11320381"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284327/11320381?width=600&height=350"></script></div>
 
 
عطوان: ایلات ستون فقرات صادرات تل آویو شهر اشباح شد
عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رای الیوم در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: بندر ام الرشراش(ایلات) ستون فقرات صادرات اسرائیل به آسیا، امروز اعلام کرد: با موشک‌ها و پهپادهای یمن ورشکسته و به شهر ارواح تبدیل شده است. به یاری خدا در آینده بسیار نزدیک بنادر حیفا و اسود هم با ایلات ملحق می شود. 
از مردممان در یمن که این رژیم را ادب کرده و بینی ژنرال های آن را به خاک مالیدند، تشکر می کنیم.
وقایع مهمتر و خطرناک‌تری در راه است.
 
آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد
 
 
رژیم صهیونیستی مدارس را بمبار ان می کند
رسانه ای جی پلاس که اخبار مربوط به فلسطین و غزه را به زبان فرانسه را بازنشر می دهد در مطلبی در ایکس نوشت طی چهار روز ارتش اسرائیل چهار مدرسه را در نوار غزه بمباران کرد و دهها فلسطینی را کشت و زخمی کرد.
 
آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد
 
 
 
شهادت سه نفر در پی حمله هوایی به دیرالبلح
در پی حمله هوایی به خانه ای در غرب شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه، پیکرهای سه شهید از جمله یک کودک به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شد.
 
آواربرداری در نوار غزه، ۱۵ سال طول می کشد
 
 
 
خطر گرسنگی در کمین مردم جبالیا در شمال غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز با توجه به کمبود مواد غذایی و جلوگیری رژیم اشغالگر از ورود مواد غذایی و کالاهای اساسی به نوار غزه، اهالی جبالیا با خطر گرسنگی روبرو هستند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11320380"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4284327/11320380?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما