شناسهٔ خبر: 67681553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز توزیع یک میلیون ویلچر رایگان به معلولان

نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حامی معلولان کشور گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، تهیه و توزیع یک میلیون ویلچر به صورت رایگان با همراهی هیات مذهبی و خیرین آغاز شد. نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حامی معلولان کشور گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، تهیه و توزیع یک میلیون ویلچر به صورت رایگان با همراهی هیات مذهبی و خیرین آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رضا کارگری؛ نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حامی معلولان کشور در حاشیه هیئت جوانان محبان علی (ع) میدان سپاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرم که ما را از رهروان صدیق امام حسین (ع) قرار داده است

وی با اشاره به اینکه ۳۹ سال پیش مدرسه سازی را در کشور فرهنگ‌سازی کردیم و مردم در حوزه ساخت مدرسه از دولت پیشی گرفتند، افزود: اخیراً متوجه شدیم که تعداد زیادی از جامعه معلولان نیاز به ویلچر دارند و در همین راستا جامعه خیرین کشور با همراهی هیات مذهبی به نام مقدس شهدای کربلا، ۷۲ ویلچر تهیه کرد و قرار است در بین جامعه هدف توزیع شود.

نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حامی معلولان کشور گفت: بنا داریم با مسئولان کشور و رئیس امور مساجد جلساتی داشته باشیم تا هموطنان در مجالس ترحیم به جای خریداری تاج گل، اقدام به خرید ویلچر برای نیازمندان کنند.

کارگری با اشاره به همراهی تولیدکنندگان در ارتباط با خرید ولیچر بیان کرد: در این زمینه ولیچری که در بازار با قیمت ۵ میلیون تومان عرضه می‌شود از سوی تولیدکنندگان با قیمت ۳ میلیون تومان تهیه و تامین می‌شود و هموطنان می‌توانند این ولیچر‌ها را به نام متوفیان خود تهیه و در اختیار معلولان قرار بدهند.

وی ادامه داد: هیات جوانان محبان علی (ع) نیز پای کار است و بنا داریم سالیانه ۱ میلیون ولیچر را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دهیم و افرادی که در سامانه بهزیستی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند ولیچر‌های مورد نیاز را دریافت کنند.
نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حامی معلولان کشور درباره ساخت شیرخوارگاه در سراسر کشور گفت: بزرگ‌ترین شیرخوارگاه کشور را به کمک خیرین ساخته‌ایم و در هر استان نیز یک شیرخوارگاه ساخته شده است. همچنین ۱۳ هزار معلول با کمک خیرین صاحب خانه شده‌اند.

محمد برزگر؛ مدیرکل بهزیستی شهر تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: مجموعه خیرین جامعه معلولین ۷۲ ویلچر به نیت یاران امام حسین (ع) آماده کرده‌اند و ما نیاز داریم هرکسی به سهم و توان خود پای کار بیاید.

وی با بیان اینکه امسال چهل و چهارمین سالگرد سازمان بهزیستی را قرار است پاس بداریم، گفت: ۱۵۱ وظیفه برعهده سازمان بهزیستی است و ما به بیش از ۷ میلیون نفر از جامعه معلولین کشور خدمات رسانی می‌کنیم.

برزگر با اشاره به اینکه ما این رسالت و وظیفه سنگین را به کمک خیرین انجام می‌دهیم، افزود: جامعه خیرین کشور قرار است یک میلیون ویلچر را در سال برای افراد نیازمند آماده کند و هر کسی به اندازه توان خود می‌تواند پای کار بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما