شناسهٔ خبر: 67681515 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

لیبرمن: نتانیاهو پارلمان را منحل خواهد کرد

یکی از مخالفان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو در نوامبر آینده پارلمان این رژیم را منحل خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی به نقل از آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» و از مخالفان کابینه کنونی رژیم صهیونیستی نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در نوامبر آینده و برای جلوگیری از شهادت کنست (پارلمان) در محاکمه وی، پارلمان رژیم صهیونیستی را منحل خواهد کرد.

به گزارش مهر، در همین رابطه یائیر لاپید از دیگر منتقدان نتانیاهو و رئیس جریان اپوزیسیون این رژیم گفت که نتانیاهو ترسو است و وی که پیش از این کنترل تمامی رسانه‌های رژیم صهیونیستی را در اختیار گرفته، الان از تحریک رسانه‌ها ضد خود خبر می‌دهد.

اشتباهات استراتژیک و مرگبار بنیامین نتانیاهو طی عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه تبعات سنگینی برای این رژیم داشته و باعث تشدید نارضایتی عمومی در سرزمین‌های اشغالی شده است.

بر این اساس، جدیدترین نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی از سوی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد اکثریت صهیونیست‌ها موافق کناره گیری نتانیاهو از قدرت هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد ۷۲ درصد از صهیونیست‌ها بر این باورند نتانیاهو به دلیل حمله هفتم اکتبر و تبعات مربوط به این موضوع باید از سمت خود کناره گیری کند.

از این میان، ۴۴ درصد از پرسش شوندگان تاکید داشتند نتانیاهو همین حالا باید از سمت خود کناره گیری کند اما ۲۸ درصد بر این باور بودند وی باید پس از پایان جنگ در غزه باید از قدرت کنار رود.

همچنین این نظرسنجی نشان داد ۶۴ درصد از صهیونیست‌ها موافق رسیدن به یک توافق صلح به منظور استقرار آتش بس در غزه به منظور تبادل اسرا با حماس هستند؛ اقدامی که کابینه افراطی نتانیاهو به شدت در برابر آن مقاومت کرده و در مسیر مذاکرات سنگ اندازی می‌کند.
310310

نظر شما