شناسهٔ خبر: 67681184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ هزار و ۸۹۱ گیلانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

رشت _ ایرنا _ سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام ۲ هزار و ۸۹۱ گیلانی در سامانه سماح به منظور شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی در عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد احمدی ادیب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح اظهار کرد: از کل ثبت نامی ها تا کنون ۲ هزار و ۶۴۵ نفر وجه خود را واریز کردند.
وی با بیان اینکه مواکب گیلانی از جمله پرشورترین مواکب‌های فعال در کشور عراق است، افزود: موکب‌داران گیلانی و خادمین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین در شهرهای نجف و کربلا و مبادی مرزی با عراق به منظور خدمات‌رسانی به مردم حاضر و مستقر می شوند.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان تصریح کرد: برگزاری مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین به عنوان یک رویداد بین‌المللی، جلوه‌ای از زنده بودن قیام عاشورا که عاشورا است و هیچ قدرتی نمی‌تواند ذره‌ای از ارادت ملت ایران و مسلمانان به امام حسین (ع) بکاهد.
احمدی ادیب با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم ولایتمدار گیلان گفت: ماندگاری قیام عاشورا ناشی از درهم تنیدگی عمیق آن با آرمان‌های انسانی همچون آزادگی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است.

برچسب‌ها:

نظر شما