شناسهٔ خبر: 67681151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد - اکون

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را در پایگاه «الراهب» با موشک هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی الراهب با موشک هدایت شونده هدف قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه الراهب با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیما به اهداف اصابت کردند.

حزب الله لبنان امروز همچنین در بیانیه دیگر خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان «برانیت» با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیروز طی سخنانی در مجلس عاشورایی که توسط مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان برگزار شده بود، اعلام کرد: مقاومت به چند دستاورد خود معروف است؛ اول اینکه به لبنان قدرت داد، دوم اینکه لبنان را بعد از دهه‌ها اشغالگری رژیم صهیونیستی آزاد کرد، سوم اینکه به لبنان استقلال و موجودیت داد و دیگر کشورهای مختلف نمی‌توانند به هر شکلی که می‌خواهند در لبنان رفتار کنند.

وی تاکید کرد: ما امروز در جبهه جنوب برای اهداف اخلاقی و انسانی و ملی می‌جنگیم. اهداف انسانی ما این است که در برابر جنگ نسل کشی و ضد بشری که اشغالگران صهیونیست علیه مردم بی دفاع در غزه به راه انداخته‌اند؛ بایستیم؛ جنگی که همه جهان اعتراف می‌کنند یک نسل کشی واقعی است.

این مقام حزب الله ادامه داد: ما شاهد تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر به برادران و خواهران دینی خود هستیم و فلسطین قطب‌نمای ماست. از طرف دیگر صهیونیست‌ها از زمان اشغالگری در اراضی عربی، همواره به دنبال تجاوز علیه لبنان بوده‌اند و اگر لبنان امروز در دایره هدف‌گیری‌های رژیم اشغالگر قرار نداشته باشد، فردا در دایره تجاوزات این رژیم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما