شناسهٔ خبر: 67680714 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لاپید: نتانیاهو بزدل است

تهران- ایرنا- رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با حمله دوباره به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و انتقاد از تلاش‌ او برای بهره برداری از ترور نافرجام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا به نفع خود گفت: نتانیاهو یک فرد ترسو و بزدل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره تلاش نتانیاهو و اطرافیانش برای بهره برداری از ترور نافرجام ترامپ به منظور القای وجود اقدامات تحریک آمیز مشابه علیه نتانیاهو گفت: نتانیاهو یک بزدل است و نه یک قربانی. نیروها و نظامیان ما در نوار غزه در معرض خطر بسیار بیشتر از آن چیزی هستند که او درباره آن صحبت می‌کند.

لاپید افزود: نتانیاهو که خود یک مکانیزم برای اقدامات تحریک آمیز ایجاد کرده و به آرامی درحال سیطره یافتن بر تمام رسانه‌های اسرائیل است، اکنون از اقدامات تحریک آمیز علیه خود شکایت دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو و بسیاری از اطرافیان و نزدیکان او تلاش می کنند تا از ترور نافرجام ترامپ بهره برداری کرده و از اقدامات تحریک‌ آمیز جریان اپوزیسیون علیه نتانیاهو سخن بگویند و به همین منظور، جلسه روز یکشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به همین موضوع اختصاص یافت.

برپایه این گزارش، همچنین قرار است طبق دستور نتانیاهو طی روزهای آتی جلسه دیگری برای بررسی آنچه اقدامات تحریک علیه وی خوانده شده، برگزار شود.

به گزارش ایرنا، پس از عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه سال گذشته، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی میان سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین و حزب‌الله نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها، نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند و خواستار سرنگونی وی هستند. شهرک نشینان صهیونیست در تظاهرات خود نتانیاهو را تهدید به مرگ و دار زدن کرده اند.

نظر شما