شناسهٔ خبر: 67680068 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشنواره اتفاق ۴ در کردستان برگزار می‌شود جشنواره اتفاق ۴ در کردستان برگزار می‌شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان استان با عنوان "جشنواره اتفاق ۴" خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید آوج با بیان اینکه مرحله چهارم جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان با عنوان "جشنواره اتفاق ۴" برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است تا ضمن معرفی سمن‌های برتر و معرفی به جشنواره ملی این رویداد، از فعالیت‌های ارزشمند آنها نیز تجلیل شود.

️وی ضمن دعوت از تمام سمن‌های حوزه جوانان برای شرکت در این جشنواره، گفت: سمن‌های جوانان علاقمند می‌توانند از ۲۳ تیر تا پنجم مردادماه سال جاری از طریق درگاه www.snyngo.ir برای شرکت در جشنواره اتفاق ۴ ثبت نام کنند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: "جشنواره اتفاق ۴" در ۲ مرحله استانی و ملی و در ۲ بخش رقابتی به منظور تجلیل از سمن‌های برتر برگزار می‌شود و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌های جوانان از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این جشنواره است.

آوج با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های سمن‌های جوانان کردستان در حاشیه این جشنواره، ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری جشنواره برپا خواهد شد تا سمن‌های جوانان بتوانند توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود در حوزه‌های مختلف را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: سمن‌های برتر مشخص شده در مرحله استانی ضمن تجلیل، به معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به منظور حضور در مرحله ملی این رویداد معرفی خواهند شد.

️معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاریخ برگزاری مرحله ملی جشنواره اتفاق ۴ را نیمه دوم امسال عنوان کرد و افزود: در این مرحله نیز سمن‌های برتر معرفی و از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

نظر شما