شناسهٔ خبر: 67679981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی:

معروفات و منكرات بايد در تمامی دستگاه های اجرایی احصا و مشخص شود

دبیر ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی بیان کرد: رفتار مسئولین برای مردم بهترین معیار عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم این فریضه مهم را به جامعه منتقل نماییم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی استان با حضور حجت الاسلام محمد حسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف استان، دکتر شیری پور رئیس شورای امر به معروف اداره کل دامپزشکی استان و اعضاي شورای این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام نستوهی با اشاره به مصاديقي از منكرات درجامعه بر ضرورت بازشناسي موارد منكرات تاكيد كرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به احصا معروفات و منکرات دستگاه خود حساسیت به خرج دهند و آن ها را به عموم مردم اعلام کنند.

دبیر ستاد امر به معروف، سپس به شرح وظايف اين شوراها پرداخت و با بيان اينكه شوراهاي ادارات وظيفه سنگینی برای اجرای صحیح فرايض امر به معروف را بر عهده دارند گفت: شوراها باید از طریق آموزش تحت نظارت ستاد استان قوانین مربوط به قانون حمایت از آمران و ناهیان تا کارکنان مجموعه به خوبي با قوانین و مصاديق منكر و معروف آشنا شوند.

وی تاکید کرد: امر به معروف طیف وسیعی در هدایت جامعه و کاهش عیب های اجتماعی دارد و با احصا منکرات و معروفات در هر یک از دستگاه های اجرایی، امر به معروف را می توان کاملاً کاربردی دنبال نمود.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در دامپزشکی استان و همت رییس شورا دکتر شیری پور برای کاربردی کردن امر به معروف و نهی از منکر در این اداره کل در ادامه ابراز کرد: رفتار مسئولین برای مردم بهترین معیار عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم این فریضه مهم را به جامعه منتقل نماییم.

نظر شما