شناسهٔ خبر: 67679418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بازیکن استقلال منتظر جلسه سرنوشت‌ساز فدراسیون فوتبال - اکونیوز

اقتصاد ایران: مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال به مانند برخی از بازیکنان ملی‌پوش منتظر تعیین تکلیف خود برای رفتن به خدمت سربازی است.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل جلالی مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته جزو بهترین پاسورهای لیگ برتر بود، با وجود تمدید قرارداد با باشگاه استقلال مشمول خدمت سربازی شده است و باید برای ادامه فوتبالش راهی ملوان انزلی شود.

با این حال، جلالی به همراه تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش منتظر جلسه سرنوشت‌ساز فدراسیون فوتبال با مسئولان ستاد نیروهای مسلح هستند تا تکلیف‌شان برای آینده مشخص شود.

فدراسیون فوتبال قصد دارد با توجه به در پیش بودن بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 در شهریور ماه، سربازی برخی از بازیکنان ملی‌پوش را به تعویق بیندازد. جلالی نیز یکی از بازیکنان ملی‌پوش است که آینده فوتبالی‌اش به این جلسه بستگی دارد.

اگر ستاد نیروهای مسلح مجوز بدهد، جلالی در استقلال می‌ماند ولی در صورتی که مجوز داده نشود یا کادر فنی تیم ملی او را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی به لیست این تیم اضافه نکند، باید راهی خدمت سربازی و بازی در تیم ملوان شود و در پایان این دوره طبق قرارداد به استقلال برگردد.

انتهای پیام/

نظر شما