شناسهٔ خبر: 67679256 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آنروا خبر داد:

تخریب بیش از ۱۹۰ ساختمان متعلق به نهادهای بین المللی در غزه

محمدعلی تخت رونده

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بیش از ۱۹۰ ساختمان و تاسیسات متعلق به سازمان ملل را تخریب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «ایناس حمدان» مدیر دفتر آنروا در نوار غزه در یک کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان کرد: متاسفانه هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد و آوارگان از پیدا کردن مکانی امن و پناه گرفتن در آنجا ناتوان هستند.

حمدان تصریح کرد که آنروا به صورت روزمره مختصات ساختمان های خود را با ارتش صهیونیستی در میان می گذارد و از این ساختمان ها برای کمک رسانی به آوارگان استفاده می کند.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود به نوار غزه ادامه می دهد و جنگنده های این رژیم اطراف بیمارستان ها و ساختمان ها و برج های مسکونی و منازل شهروندان فلسطینی را بمباران می کنند و ضمن خراب کردن آنها بر سر ساکنان شان، از ورود آب و غذا، دارو و سوخت به این منطقه جلوگیری می کنند.

در نتیجه این نسل کشی رژیم صهیونیستی که از تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شده است، ۳۸ هزار و ۶۶۴ نفر شهید و بیش از ۸۹ هزار نفر یگر زخمی شده اند و از سرنوشت بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر خبری در دست نیست. علاوه بر این، بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ساکنان غزه از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و خرابی های گسترده و قحطی جان دهها کودک را تهدید می کند.

نظر شما