شناسهٔ خبر: 6767924 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیروزی و صعود کره جنوبی و شاگردان سیچلو

فدراسیون والیبال

تیم‌های ملی والیبال کره جنوبی و قطر با پیروزی مقابل حریفان‌شان در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به مرحله بعد این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، کره در هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ساعت 13 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل تیم ملی والیبال پاکستان قرار گرفت و 3 بر صفر به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها را هم به عنوان صدرنشین گروه C کسب کرد.

کره‌ای‌ها که با 3 میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا، رکوددار هم محسوب می‌شوند با وجود اینکه در ست اول 6 امتیاز از پاکستان عقب افتادند به بازی برگشتند و این ست را با نتیجه 25 بر 21 از آن خود کردند. پاکستانی‌ها که روحیه و انگیزه خود را از دست داده بودند در ست دوم با اشتباهات فراوان میدان را خالی کرده و با نتیجه 25 بر 12 مغلوب شدند اما در ست سوم همه چیز پایاپای پیش رفت تا در نهایت کره با استفاده از تجربه بیش‌تر و با نتیجه 25 بر 17 این ست و نتیجه مسابقه را از آن خود کرد.

تیم ملی قطر نیز با نتیجه 3 بر یک در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل ترکمنستان به پیروزی رسید و صعود کرد.

از فردا (دوشنبه) مسابقات مرحله دوم آغاز می‌شود. تا امروز، صعود تیم‌های ایران، چین تایپه، کره جنوبی، قطر و چین از گروه‌های B، C و D و A قطعی شده است.

نظر شما