شناسهٔ خبر: 67679044 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تل‌آویو: یمنی‌ها بندر ایلات را ورشکسته کردند

فارس

مدیر بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی گفت که یمنی‌ها با عملیات خود در دریای سرخ بندر ایلات را ورشکسته کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مدیرکل بندر ایلات در اظهارات جدیدی بار دیگر ورشکستگی این بندر در اقصی نقطه جنوب سرزمین‌های اشغالی را تایید کرد.گیدئون گولبر گفت: این بندر در وضعیت ورشکستگی قرار دارد و در ماه های اخیر تنها یک کشتی به اینجا آمده است. وی افزود: یمنی‌ها درب ورود به اینجا(بندر ایلات) را بستند.

مدیرکل بندر ایلات به دنبال توقف فعالیت این بندر در نتیجه پاسخ‌های نظامی جبهه مقاومت، به تازگی خواستار حمایت مالی کابینه نتانیاهو از این بندر شد.

گیدئون گولبر، مدیرکل بندر ایلات، طی بحثی در کمیته اقتصادی کنست، از کابینه نتانیاهو خواست به غیر از وام‌هایی که باید بعداً بازپرداخت شود، به این بندر کمک مالی کند.

وی افزود: فعالیت این بندر هشت ماه است که در اثر حملات(مقاومت) متوقف شده و این بدان معناست که درآمدی در کار نیست.

تل‌آویو: یمنی‌ها بندر ایلات را ورشکسته کردند

گولبر همچنین با بیان اینکه اداره بندر به لطف کمیته اقتصادی کنست و هیستادروت(اتحادیه کار اسرائیل) از اخراج کارمندان خودداری کرده است، گفت: ما از کابنیه نتانیاهو می‌خواهیم یک راه حل فوری ارائه دهد بندر به دلیل چیزی تحت عنوان سوء مدیریت نیست که تعطیل شده بلکه به این دلیل است که کشورهای ائتلاف کنترل آنجا را از دست داده اند.

وی ادامه داد: کمیته اقتصادی کنست اوضاع در بندر ایلات را که مسیر کشتیرانی به آنجا توسط یمنی ها تقریبا به طور کامل مسدود شده مورد بررسی قرار دادند.

نظر شما