شناسهٔ خبر: 67678854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجرای پویش «به عشق حسین(ع)» برای حمایت از ایتام گیلان

محدثه مهدوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، از آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با ماه محرم در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمجتبی جلالی‌پور امروز، ۲۵ تیرماه ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: پویش «به عشق حسین(ع)» با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود. شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین یک یا چند فرزند یتیم را به عنوان فرزند معنوی، تحت حمایت قرار دهند.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام حامیان گفت: مردم نوعدوست و خیر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود شامل سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: همچنین حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می‌توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.

جلالی‌پور ادامه داد: ارسال عدد ۱۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز از روش های دیگر برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیّرین، گفت: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سامانه و یا کلیه درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سامانه مشاهده نمایند.

جلالی پور در پایان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان تصریح کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی و مشکلات متعدد خانواده‌های نیازمندان به‌ویژه فرزندان ایتام و محسنین دست نیاز را بسوی خیرین و مردم نوعدوست دراز کرده تا با مساعدت‌های آنان، بتوانیم قسمتی از مشکلات و نیازمندی هایشان را برطرف نمائیم.

گفتنی است، ۴۱ هزار و ۴۳۳ حامی نیکوکار از تعداد ۱۳ هزار و  ۵۰۵  فرزندان ایتام و مشمولین طرح محسنین در استان گیلان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما