شناسهٔ خبر: 67678698 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

کنعانی: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بزرگ‌ترین بازنده جنگ غزه هستند

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت آنروا در غزه گفت: آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی رژیم صهیونیستی در کنار این رژیم بزرگ‌ترین بازنده جنگ علیه غزه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت آنروا در غزه واکنش نشان داد.

رژیم صهیونیستی یک روز پس از حمله به اردوگاه المواصی مدرسه «ابوعربیان» در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

براساس اعلام شبکه الجزیره در جریان بمباران این مدرسه، دست‌کم ۱۲ نفر شهید و ۷۱ نفر مجروح شدند.

ناصر کنعانی در این باره گفت: حمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت ‎آنروا در نوار ‎غزه، یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

وی بیان کرد: از رژیم نامشروعی که حیات ننگین خود را با اشغال، قتل عام، ترور، کشتار زنان و کودکان و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها آغاز کرده، انتظار رفتار انسان‌دوستانه و مبتنی بر قواعد بین‌المللی نمی‌رود، زیرا بنیان آن بر جنایت استوار است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: واقعیت تأسف‌بار، اما سکوت و بی‌عملی دولت‌های غربی و اروپایی مدعی اخلاق، قانون و ‎حقوق بشر است که در قبال این حجم از جنایت و وحشیگری، همچنان مشغول فریب افکار عمومی و بازی با کلمات و عبارات هستند.

کنعانی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی رژیم صهیونیستی، در کنار این رژیم را بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه خواند و افزود: آنها نه فقط جنگ، بلکه اخلاق و شرافت انسانی را نیز باخته‌اند. / فارس

نظر شما