شناسهٔ خبر: 67678685 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

آغاز اکران «بی‌بدن» پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی ۱۴۰۳

صاحب‌خبر -

‎پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال١۴٠۳ که تلخ‌ترین پرونده جنایی معاصر را روایت می‌کند، در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.
‎به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی«بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده بعد از فروش حدود ۴۷ میلیارد تومانی در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.
‎«بی‌بدن» به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی که فیلمنامه آن توسط کاظم دانشی نوشته شده، فیلمی جنایی است که از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته.
‎داستان فیلم با تغییراتی به یک پرونده معروف جنایی دهه ۹۰ اشاره دارد؛ پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت و یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های چند سال اخیر ایران بود. «بی‌بدن» نیز با دستمایه قرار دادن این پرونده، سراغ شخصیت‌ها می‌رود و ما را با ابعاد مختلف یک حکم آشنا می‌کند.
‎این فیلم با فروش حدود ۴۷ میلیارد تومانی، عنوان پرفروش‌ترین اثر اجتماعی امسال را به خود اختصاص داده و چهارشنبه، ۲۷ تیرماه ساعت ۲۰ در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.
‎در خلاصه داستان «بی‎‌بدن» که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردان اول شد، آمده است: مینو به دنبال قاتل دخترش ارغوان است. او در این مسیر با پسر جوانی به نام سروش آشنا می‌شود که رازهایی در مورد ارغوان دارد. مینو و سروش با هم تلاش می‌کنند تا به حقیقت ماجرا پی ببرند…
‎الناز شاکردوست، سروش صحت، گلاره عباسی، نوید پورفرج، پژمان جمشیدی و مینا وحید بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما