شناسهٔ خبر: 67678477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

رونمایی از پیراهن چلسی: آبی آتشین!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باقی نمانده است و بسیاری از تیم‌ها پیش از این از پیراهن اولی که قرار است در فصل آینده به تن داشته باشند رونمایی کرده‌اند و حالا چلسی هم به انتظار هوادارانش پایان داد و تصاویر مربوط به پیراهن اولش را منتشر کرد. 
پیراهن اول این تیم برای فصل آینده که با همکاری و طراحی شرکت نایکی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت بسیار خاص و متفاوت است و تصاویری شبیه به شعله آتش اما به رنگ آبی روی آن به چشم می‌خورد که در همین چند دقیقه با استقبال بسیاری از هواداران این تیم روبرو شده است.
2054310
در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه درباره این پیراهن آمده است: «شکل خاص و نایابی را به طراحی اضافه کردیم تا نمایانگر آتشی باشد که در رده‌های مختلف این باشگاه در حال گر گرفتن است. این شعله نمادی از انرژی پویا و پتانسیل موجود در این تیم است. 2054311
در ادامه روایت موفقیت تاریخی چلسی و فرهنگ پویای لندن، پیراهن اول در واقع نشانگر الگویی از دیگ جوشان غریزی این تیم است. نمادی از نقره و طلای مایع در این الگو وجود دارد که میراث غنی چلسی را در این شهر به نمایش می‎‌گذارد. این نمادی از دستاوردهای گذشته این باشگاه و تعهد ما به ادامه این مسیر در آینده است.»

نظر شما