شناسهٔ خبر: 67678276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سپهوندی: ابقای کیومرث هاشمی در سمت وزیر ورزش مطالبه جامعه ورزش است سپهوندی: ابقای کیومرث هاشمی در سمت وزیر ورزش مطالبه جامعه ورزش است

پیشکسوت دوومیدانی گفت: مطالبه جامعه ورزش از رئیس جمهور این است که کیومرث هاشمی در سمت وزیر ورزش و جوانان ابقا شود.

صاحب‌خبر -

سیاوش سپهوند پیشکسوت  دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه مطالبه تمام جامعه ورزش ابقای کیومرث هاشمی در سمت خود است، اظهار کرد: حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران، اتفاق بسیار با ارزشی است چرا که این اتفاق شور و هیجان بالایی را به ورزشکاران القا کرده است. اتفاق مثبت در این است که تمام رشته‌های ورزشی برای وزیر اهمیت به سزایی دارند و همین مسئله نشان از این دارد که با ادامه همین رویه می توانیم به رقم خوردن اتفاقات خوب در آینده امیدوار باشیم.خوشبختانه از زمانی که هاشمی وزیر ورزش شده، تغییرات زیادی در بخش‌های مختلف ورزش به وجود آمده است. 

او افزود: ما بیش از ۳۰ سال است که در بدنه ورزش هستیم، یک خواسته و مطالبه‌ای از  رئیس جمهور منتخب داریم. مطالبه ما این است که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مسئولیت خود حفظ شود چرا از بدنه ورزش است. هاشمی از دل ورزش بیرون آمده و طی سال‌های متوالی  مسئولیت های مختلفی در ورزش داشته است.

پیشکسوت دوومیدانی ادامه داد: طی این سال‌هایی که در ورزش فعال بوده‌ام، باید بگویم اگر کیومرث هاشمی سه سال پیش به وزارت ورزش آمده بود ما در حال حاضر ۶۰ نفر در المپیک نماینده داشتیم و حتی این موضوع امکان داشت در مورد تعداد مدال‌های طلا هم محکم‌تر اظهار نظر کنیم.

سپهوندی تصریح کرد: در همین مدتی که کیومرث هاشمی در وزارتخانه حضور دارد شاهد تحولات خوبی در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم مانند تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴۰۰ پروژه عمرانی در سراسر کشور و مناطق محروم، همچنین  برگزاری ۲،مرحله تجلیل از قهرمانان فراملی کشور اتفاق بزرگی بود که در این دوره رخ داد. واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال بعداز چهل سال موضوع مهمی بود که رنگ واقعیت به خود گرفت. اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور برای اولین بار با هدف رعایت عدالت در توزیع زیر ساخت‌ها و اعتبارات از دیگر اقدامات مهمی بود که باعث خوشحالی جامعه ورزش شده است.

او در پایان گفت:  امیدوارم دولت پزشکیان نگاه بیشتر و توجه مضاعف‌تری به جامعه ورزش داشته باشد تا در سایه برنامه‌ریزی مناسب تلاش‌هایی که برای پیشرفت ورزش صورت گرفته است مسیرش را به خوبی ادامه دهد تا براساس سیاست‌هایی که قانونگذار مشخص کرده است به بهترین شکل ممکن پیش برویم.

نظر شما