شناسهٔ خبر: 67678241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور

 سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور از امروز (دوشنبه) تا پایان هفته خبر داد و اعلام کرد: طی پنج روز آینده در برخی مناطق مرکزی و نوار شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، از امروز (دوشنبه ۲۵ تیرماه) تا روز جمعه (۲۹ تیرماه) در ساعات بعدازظهر و شب در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در شمال آذربایجان غربی بارش تگرگ را هم خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا،  بر اساس این گزارش، استقرار هوای گرم همچنان در نواحی جنوبی و شمالی کشور تداوم خواهد داشت؛ همچنین از امروز تا روز جمعه در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از جنوب‌غرب و روز‌های چهارشنبه تا جمعه علاوه بر این مناطق در شمال‌شرق و جنوب‌شرق، در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد که روز چهارشنبه وزش باد و گردوخاک در نیمه شرقی کشور تشدید می‌شود.

خلیج فارس و دریای عمان طی سه روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز تا پایان هفته صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با ورزش باد و تداوم هوای گرم پیش‌بینی شده است. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد است.

برچسب‌ها:

نظر شما