شناسهٔ خبر: 67677789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام چارلز به سه‌شیرها بعد از شکست شاگردان ساوتگیت در فینال یورو

تهران- ایرنا- پادشاه انگلیس بعد از شکست تیم ملی فوتبال این کشور در فینال یورو، عملکرد سه‌شیرها را مورد تحسین قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ظهر دوشنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۲ بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد تا همچنان در حسرت این جام باقی بماند. بعد از این دیدار چارلز سوم، پادشاه انگلیس در پیامی به گرت ساوت‌گیت،‌ سرمربی سه‌شیرها از وی و بازیکنان این تیم خواسته است تا سر خود را بالا بگیرند.

چارلز در پیام خود آورده است: سر خود را بالا نگه دارید. رچه ممکن است امروز پیروزی از شما دور باشد اما من و اعضای خانواده‌ام از شما پشتیبانی می‌کنیم و در کنارتان هستیم. همه کسانی که در هر سطحی به فعالیت‌های ورزشی مشغول بوده‌اند، می‌دانند که چنین نتیجه‌ای در زمانی که در یک قدمی کسب جام هستید چقدر سخت است و ضمن همدردی و حمایت از تیم ملی فوتبال انگلیس، به بازیکنان اسپانیا بابت قهرمانی در این مسابقات تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بدانید که موفقیت تیم ملی فوتبال انگلیس در رسیدن به فینال قهرمانی اروپا، به خودی خود یک دستاورد واقعاً بزرگ است و افتخار ملتی را به ارمغان می‌آورد که امروز برای سه شیرها غرش می‌کند!

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه فینال یورو ۲۰۲۴ برابر اسپانیا گفته بود که «بدون شک بازی سختی داریم اما می‌خواهیم با جام به خانه بازگردیم و بازیکنان من شایسته این افتخار هستند.»

نظر شما