شناسهٔ خبر: 67677719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کنایه‌های پناهیان؛ قبل از اینکه پیش برخی برویم گفتند از آن‌ها انتقاد نکن/ به بعضی افراد که عیوبشان را می‌گوییم، از شدت تحجرشان با تو دشمن می‌شوند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: وقتی به بعضی از افراد عیوبشان را می‌گوییم، از شدت تحجری که دارند از این به بعد با تو دشمن می‌شوند. زمانی که می‌خواهیم پیش چنین افرادی برویم، به ما گفته می‌شود از آن‌ها به هیچ وجه انتقاد نکن؛ حتی اگر پیشنهاد هم بدهی با تو دشمن می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا پناهیان در هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع) گفت: از نظر دین اسلام انسان سالم کسی است که اگر از سوی شخصی مورد انتقاد گیرد، از آن به بعد دنبال آن شخص منتقد بگردد.

وی افزود: یکی از انتقاداتی که به شهید رئیسی می‌کردند این بود که چرا به این اندازه افراد دولت قبل را در دولت خودت نگه داشته‌ای؟ «أحَبُّ إخوانی إلَیَ مَن أهدی إلَیَ عُیوبی»؛ بهترین برادران من کسانی هستند که عیوب من را به من نشان دهند.

پناهیان ادامه داد: وقتی به بعضی از افراد عیوبشان را می‌گوییم، از شدت تحجری که دارند از این به بعد با تو دشمن می‌شوند. زمانی که می‌خواهیم پیش چنین افرادی برویم، به ما گفته می‌شود از آن‌ها به هیچ وجه انتقاد نکن؛ حتی اگر پیشنهاد هم بدهی با تو دشمن می‌شوند.

۲۷۲۱۱

نظر شما