شناسهٔ خبر: 67677704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سید مهدی سید صالحی در گفت و گو با مشرق:

رضاییان عاشق چالش‌های بزرگ است/ درست و غلط این انتقال را هوادار تشخیص می‌دهد

یکی از یاغی‌های فوتبال کشورمان گفت: با توجه به شرایط ویژه و حرفه‌ای بازیکنی مثل رامین رضاییان من مطمئن هستم او در استقلال هم می‌تواند عملکرد موفقی را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در گفتگو با مشرق، در ارتباط با انتقال ستاره سابق تیم پرسپولیس به استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر بازیکنان با کیفیت در فوتبال کشورمان کم شده‌اند به همین خاطر بعضی اوقات مثل حالا باشگاه‌ها مجبور می‌شوند با به چالش کشیدن خودشان و یا بازیکنان بزرگ دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی افزود: تیم‌های بزرگ همواره بازیکنان بزرگ می‌خواهند و قطعاً رامین رضاییان در فوتبال ما یکی از بازیکنانی است که ثابت کرده در تیم‌های بزرگ توانسته شرایط خوبی را از خودش ارائه بدهد.

فوتبالیست سابق تیم استقلال خاطرنشان کرد: رامین رضاییان جزو نفراتی است که عاشق چالش‌های بزرگ است. او یک زندگی کاملاً حرفه‌ای و فوتبالی دارد و همواره سعی کرده با کیفیت در زمین مسابقه ظاهر شود .

سید صالحی تاکید کرد: او وقتی به سپاهان رفت هم چنین شرایطی را برای تیم اصفهانی ایجاد کرد و توانست آنجا هم با این تیم جام بیاورد و حالا هم احساس می‌کنم رامین رضاییان با شرایط خاصی که دارد تصمیم گرفته یک چالش بزرگ حرفه‌ای دیگر را در زندگی اش تجربه کند که احساس می‌کنم او در استقلال هم موفق خواهد شد.

فوتبالیست با سابقه کشورمان در این باره که آیا رضاییان کار غلطی انجام داده یا تصمیمش درست بوده گفت: اصلاً نباید به درست و غلط بودن این مسائل بپردازیم. این یک خودباوری در فوتبالیست است که به او اجازه می‌دهد دست به چالش‌های بزرگ این چنینی بزند. بنابراین باید منتظر ماند و او را در چالش جدیدش در استقلال مشاهده کرد.

سید صالحی افزود: من شخصاً در چهار تیم بزرگ ایران تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال توپ زدم. وقتی هوادار می‌بیند شما همان کیفیتی که در تیم‌های دیگر داشته‌اید را در تیم آنها هم ارائه می‌دهید دیگر کاری به اینکه در تیم سابق چه کار می‌کردید یا کجا بودید. هوادار درک می‌کند که فوتبالیست حرفه‌ای تا چه اندازه خودش را وقف تیم می‌کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: برای رامین رضاییان هم در تیم باشگاهی استقلال و هم در رده ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئن هستم با توجه به عزم و اراده‌ای که او ثابت کرده در خودش دارد می‌تواند اتفاقات بزرگی را برای تیم خودش در تیم جدیدش رقم بزند.

نظر شما