شناسهٔ خبر: 67676897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس| جوایز فردی کوپا آمریکا به چه کسانی رسید؟

تیم ملی آرژانتین با برد مقابل کلمبیا قهرمان کوپا آمریکا 2024 شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کلمبیا با پشتوانه رکورد شکست‌ناپذیری خودش و وجود ستاره آماده‌ای به نام خامس رودریگز، پا به کوپا آمریکا 2024 گذاشت. با این حال رویای کلمبیایی‌ها در فینال نابود شد و آنها با شکست مقابل آرژانتین، به مدال نقره این تورنمنت رسیدند.

خامس رودریگز که در این جام مانند یک ستاره دوباره متولد شده به نظر می‌رسید، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن جام هم انتخاب شد. رودریگز آمار عالی 1 گل و 6 پاس گل را از خودش به جا گذاشت و با شایستگی این جایزه را به خودش اختصاص داد. در زمینه موقعیت‌سازی هم این هافبک 33 ساله، 5 موقعیت بزرگ گلزنی خلق کرد که در این زمینه تنها لیونل مسی با 7 موقعیت از او بالاتر قرار می‌گیرد.

عکس| جوایز فردی کوپا آمریکا به چه کسانی رسید؟

لائوتارو مارتینز با 5 گل، آقای گل کوپا آمریکا 2024 شد و کفش طلای این رقابت‌ها را به خودش اختصاص داد. او در هر سه بازی مرحله گروهی برای آلبی سلسته گلزنی کرد. در مرحله حذفی، شاهد ناکامی ال تورو مقابل اکوادور و کانادا بودیم اما او در فینال و در بهترین لحظه جبران کرد و تک گل قهرمانی شانزدهم آرژانتین را به ثمر رساند. سالومون راندون از ونزوئلا با سه گل در رده دوم قرار گرفت و بیش از 10 بازیکن هم کارشان را با دو گل به پایان رساندند.

عکس| جوایز فردی کوپا آمریکا به چه کسانی رسید؟

امیلیانو مارتینز با اختلاف بهترین دروازه‌بان این جام بود و در نهایت جایزه دستکش طلایی را هم به خودش اختصاص داد. مارتینز در هر سه بازی مرحله گروهی همراه با نیمه نهایی و فینال کلین شیت کرد و تنها یک گل مقابل اکوادور دریافت کرد و به عنوان بهترین دروازه‌بان کوپا آمریکا 2024 انتخاب شد. بهترین عملکرد مارتینز در این جام، طی ضربات پنالتی مقابل اکوادور رقم خورد؛ جایی که او دو ضربه پنالتی مهار کرد تا تیمش را نجات دهد.

عکس| جوایز فردی کوپا آمریکا به چه کسانی رسید؟

257 251

نظر شما