شناسهٔ خبر: 67676736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

پیشنهاد ۴۸ میلیاردی سپاهان به یک استقلالی! - مردم سالاری آنلاين

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال استقلال دیشب با انتشار پیامی مدعی شد که با این تیم مشکلی ندارد و صرفا خواستار دریافت مطالباتش است اما با توجه به پاسخ متقابل آبی‌ها، به نظر می‌رسد که مطابق معمول این روزهای لیگ برتر، پای مبلغ قرارداد جدید محل مناقشه است!

صاحب‌خبر -

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،اختلاف میان باشگاه استقلال و صالح حردانی وارد فاز تازه‌ای شده است و طرفین طرفین بیانیه‌های را علیه یکدیگر صادر کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، حردانی یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام، سرمربی استقلال در فصل گذشته بود. بازیکنی که در ترکیب ثابت این مربی به میدان رفت و توانست با عملکرد قابل قبول در خط دفاعی آبی‌ها به تیم ملی دعوت شود.

قرارداد این بازیکن در پایان فصلی که منجر به نایب قهرمانی استقلال شد، به پایان رسید. نام این بازیکن در فهرست نفراتی به چشم می‌خورد که نکونام برای تمدید قرارداد در اختیار باشگاه قرار داده است.

با این حال، براساس بیانیه اخیر باشگاه استقلال، در روزهای گذشته مدیران این باشگاه به منظور تمدید قرارداد بارها با وی تماس گرفته‌اند. این مذاکرات به صورت حضوری نیز ادامه پیدا کرد و حردانی ۲ بار مقابل فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نشست.

در این بین، گفته می‌شد که حردانی با پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه سپاهان نیز روبه‌رو شده است و همچنین از گزارش‌ها این‌چنین برمی‌آمد که باشگاه اصفهانی با ارائه پیشنهادی، او برای تمدید قرارداد با استقلال به تردید انداخته است!

گفته می‌شود حردانی فصل گذشته با استقلال قراردادی ۱۲ میلیارد تومانی منعقد کرده بود. با این حال، سمیعی برای اینکه بتواند حردانی را به عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر نکونام حفظ کند، برای افزایش حدود سه‌برابری رقم قرارداد این بازیکن در فصل جدید، با مالک جدید آبی‌ها وارد مذاکره شد.

براساس پیگیری ها، باشگاه استقلال در جلسه با حردانی و ارائه آخرین پیشنهاد اعلام کرد که حاضر است با احتساب آپشن‌هایی مندرج در قرارداد جدید، برای یک فصل در حدود ۳۴ میلیارد تومان به او پرداخت کند اما گفته می‌شود در این جلسه که چند ساعت نیز به طول انجامید، حردانی به مدیران باشگاه استقلال اعلام می‌کند که از سپاهان پیشنهادی ۴۰ میلیاردی دریافت کرده است که با آپشن‌های مندرج در قرارداد، به ۴۸ میلیارد تومان خواهد رسید!

با این تفاصیل، شواهد امر حاکی از آن است که حردانی در پایان جلسه به باشگاه استقلال اعلام کرده است که جواب نهایی خود را برای تمدید قرارداد ظرف چند روز آینده اعلام خواهد کرد.

نظر شما