شناسهٔ خبر: 67676731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گل‌گهر، دهمین تیم دوران فوتبال قربانی؛

مارکوپولو در جست‌وجوی موفقیت

گل‌گهر، دهمین تیم دوران فوتبال قربانی؛ مهاجم مازندرانی فوتبال ایران قرار است در فصل آتی رقابت‌های باشگاهی کار خود را در تیم گل‌گهر سیرجان دنبال کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان که پیش از استخدام مهدی تارتار، قرارداد احمدرضا زنده‌روح و مهران گلزاری را تمدید کرده بودند و با تمدید قرارداد این 2 مهره باتجربه کارشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آغاز شده بود، حالا براساس خواسته‌های مهدی تارتار در بازار تابستانه در حال پیش‌روی هستند. بعد از منتفی‌شدن انتقال علیرضا علیزاده به تراکتور و تمدید قرارداد او با گل‌گهر، سرانجام طلسم عدم ثبت اولین خرید تابستانی سیرجانی‌ها هم شکسته شد و آن‌ها امروز (یکشنبه) از اولین ورودی جدیدشان برای حضور در فصل 04-1403 رونمایی کردند.

علی قربانی، مهاجم بلندقامت فصل گذشته پیکان تهران، اولین خرید تابستانی گل‌گهر سیرجان بود که با امضای قراردادی یک‌ساله به جمع شاگردان مهدی تارتار ملحق شد. گل‌گهر در فصل گذشته در فاز تهاجمی عملکرد پرنوسانی داشت و در طول 30 مسابقه تنها 30 گل به‌ثمر رساند تا دهمین خط حمله برتر فصل را در اختیار داشته باشد؛ آن‌هم در شرایطی‌که روبرتو تورس و سعید سحرخیزان در مقایسه با فصل گذشته از جمع سرمه‌ای‌پوشان جدا شده‌اند و همین مسئله باعث شد تا مدیران باشگاه گل‌گهر برای پر کردن جای خالی سحرخیزان به سراغ جذب قربانی بروند.

 

به یاد گل خاطره‌انگیز در داربی

مهاجم 33 ساله اهل مازندران که فوتبال خود را از باشگاه نساجی آغاز کرده، در طول 15 سال اخیر، 9 تغییر تیم داده و روزهای پرفرازوفرودی را پشت سر گذاشته است. علی قربانی تا پیش از پیوستن به استقلال، حضور در تیم‌های نساجی مازندران، دورود لرستان، مس سرچشمه و نفت تهران را تجربه کرده بود و جالب آنکه بیشترین تعداد بازی علی قربانی در دوران حضورش در نفت به‌ثبت رسیده اما بدون‌شک گل خاطره‌انگیز او در داربی پایتخت زمینه‌ساز شهرت بیشتر این مهاجم بلندقامت و 193 سانتی‌متری شد.

 

روزگار متفاوت در آذربایجان و اسلواکی!

قربانی که حدود 4 سال است تغییر ملیت داده و بعد از ناامیدی از حضور در تیم ملی ایران، برای تیم ملی آذربایجان به میدان می‌رود، در 2 مقطع مختلف تجربه لژیونر شدن دارد و سابقه بازی برای تیم‌های سومقاییت آذربایجان و اسپارتاک ترناوا اسلواکی را در کارنامه‌اش دارد که در دوران حضورش در تیم اهل کشور اسلواکی، او تجربه بازی در لیگ اروپا را هم به‌دست آورد. 15 گل در 52 بازی برای سومقاییت و 4 گل در 17 مسابقه برای ترناوا در کارنامه علی قربانی دیده می‌شود.

 

امیدوار به تمدید روزهای خوب

علی قربانی که در لیگ بیست‌ودوم به دلیل پارگی رباط صلیبی فرصت بازی زیادی در ترکیب فولاد به‌دست نیاورد، تا نیم‌فصل دوم فصل گذشته دور از میادین بود تا اینکه به پیکان تهران پیوست. قربانی در دوران حضورش در پیکان احیا شد و توانست در 16 بازی (در لیگ برتر و جام حذفی) 4 گل بزند و 4 گل هم برای تیمش ساخت تا با ثبت کارنامه‌ای قابل‌قبول به کارش در جمع خودروسازان ادامه بدهد و حالا این مهاجم بلندقامت و باتجربه امید دارد که بتواند در دهمین تیم دوران فوتبالی خود بدرخشد و به روزهای خوبش در پیکان، همراه با تیم گل‌گهر سیرجان ادامه بدهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما