شناسهٔ خبر: 67676680 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حمله موشکی قسام به نظامیان متجاوز صهیونیست

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در نوار غزه با موشک هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات‌های جدیدی را در دویست و هشتاد و دومین روز عملیات طوفان‌الاقصی به انجام رساندند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «تل الهوی» و مقر فرماندهی ارتش این رژیم در محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه، با موشک‌های کوتاه‌برد هدف قرار داده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه‌های «العبد جبر»، «الطعمه» و «برج العاصی» در جنوب غرب شهر رفح با خمپاره‌های ۶۰ هدف قرار داده است.

علاوه بر این نظامیان و جنگ‌افزار‌های رژیم صهیونیستی در ورودی گذرگاه رفح و اطراف آن نیز هدف حمله خمپاره‌ای مبارزان گردان‌های قدس قرار گرفتند.

گردان‌های قدس مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع «ابوعریبان» واقع در محور «نتساریم» را نیز با بمب‌های «ابابیل» و گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.

نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف منطقه فرودگاه واقع در شرق شهر رفح نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفتند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز از حمله خمپاره‌ای به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خط پشتیبانی محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه خبر داد.

کمی پیش‌تر نیز منابع فلسطینی از ضربه سخت مبارزان قسام به نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق رفح خبر دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها گروهی از نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل یک کامیون حمل کمک‌های بشردوستانه در تقاطع المشروع در شرق رفح تحت نظر گرفتند و به محض ورود آنها به داخل خانه‌ای در این منطقه از فاصله صفر با سلاح‌های سبک و راکت‌های ضدنفر با آنها درگیر شدند. قسام تاکید کرد که در این عملیات همه نیرو‌های دشمن کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما