شناسهٔ خبر: 67676218 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جهنم پارسا پیروزفر، بهشت مستاجران

پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین با تنش‌های ناشی از رابطه‌ای پیچیده دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما مهاجرت به پردیس حداقل از منظر اقتصادی بهترین تصمیمی بوده که دوتایی گرفته‌اند

صاحب‌خبر -

فرارو - سریال در انتهای شب با بازی شهاب حسینی و هدی زین‌العابدین به شکلی غیرمنتظره توجهات را به سمت بازار مسکن پردیس جلب کرده است.

به گزارش فرارو؛ خرید خانه در پردیس با بودجه دو تا پنج میلیارد تومان امکان‌پذیر است و این نکته برای شهری که تنها ۲۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد ایده‌آل خواهد بود. قیمت مسکن در تهران بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی به‌طور متوسط متری ۸۵ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان است و در ارزان‌ترین نقاط تهران میانگین قیمت ۴۵ میلیون تومان را شاهد هستیم. با این حال نقشه خرید خانه در پردیس را می‌توان با متری ۱۷ تا ۲۵ میلیون برای واحد‌های نیمه‌ساز و خام، ۳۰ میلیون برای واحد‌های ۱۰۰ متری معمولی و متری ۴۰ میلیون برای واحد‌های نسبتا لوکس با متریال خاص و نقشه دقیق و پروسواس طراحی کرد. همچنین اجاره خانه در پردیس هنوز با ودیعه ۲۰۰ میلیون و ماهی شش تا هشت میلیون امکان‌پذیر است. چیزی که مستاجران تهرانی امسال در خواب هم نمی‌توانند ببینند. برخلاف آنچه ممکن است از دعوای ماهی و بهنام سریال در انتهای شب برداشت کنید، فاز ۸ پردیس فاز به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن امکانات شهری مختلف، جذابیت بالایی برای خریداران مسکن و مستاجران دارد.

خرید آپارتمان در فاز ۸ پردیس

خرید آپارتمان در فاز ۸ پردیس به حدود سه میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. با این پول تقریبا می‌توان خانه ۱۰۰ متری خرید. قیمت خانه در فاز ۸ پردیس برای واحد‌های بزرگتر یا کلیدنخورده که در ساختشان از متریال خاص استفاده شده از سه میلیارد تومان گذر می‌کند و تا حدود چهار میلیارد می‌رسد.

خرید آپارتمان ۱۱۵ متری کلیدنخورده واقع در بخش شخصی‌ساز فاز ۸ پردیس ۴.۷ میلیارد تومان پول نیاز دارد. مالک برای ساختمان سنگ‌تمام گذاشته است. آپارتمان دو اتاق‌خواب دارد و کف آن را سرامیک ۸۰ سانتی کرده‌اند. سرمایش و گرمایش واحد را به کمک اسپلیت تامین می‌کنند و آسانسور، پارکینگ و انباری به راه است. برای همین مالک تصور می‌کند با قیمت متری ۴۱ میلیون حتما مشتری‌ها صف می‌کشند. طرف پیش خودش فکر کرده، چون الان در تهران با این پول نهایتا در مناطق ۱۸ و ۱۹ خانه پیدا می‌شود، رقم را آنچنان بالا نگفته.

قیمت آپارتمان دیگری با مشخصات مشابه ۳.۷ میلیارد تومان است. مالک این یکی هم روی کیفیت متریال استفاده شده تاکید زیادی دارد و به مشتریان وعده می‌دهد می‌توانند روی وام هم حساب باز کنند. ساخت ملک تازه به پایان رسیده و اصطلاح کلیدنخورده برازنده‌اش است.

خرید آپارتمان معمولی و بدون قروفر به‌طوری طبیعی کمتر خرج دارد. داریم درباره متری ۳۰ میلیون تومان حرف می‌زنیم که در تهران مدتی است به خاطره تبدیل شده. متوسط قیمت مسکن تهران در آخرین گزارش رسمی متعلق به خرداد امسال تا ۸۵ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع پیش رفته است و قیمت مسکن در مناطق ارزان‌قیمت تهران به متری ۴۴.۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت خانه ۱۰۰ متری در فاز ۸ پردیس را سه میلیارد تومان تعیین کرده‌اند. این یعنی خرید خانه متری ۳۰ میلیون تومان خرح روی دستتان می‌گذارد. عکس‌هایی که به آگهی چسبانده‌اند، آپارتمانی کاملا معمولی را در معرض نمایش می‌گذارد؛ با متریالی معمولی کاملا شبیه خانه ماهی و بهنام سریال در انتهای شب. اگر مثل آن‌ها پیگیر حساب‌وکتاب باشید، گزینه‌های ارزان‌تر هم وجود دارد.

بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد شانس خرید خانه در فاز ۸ پردیس با بودجه متری ۱۷ تا ۲۴ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند، اما باتجربه‌ها کاهش ارزش واحد در آگهی را نشانه نیمه تمام بودن واحد می‌دانند که با زبان بی‌زبانی می‌گوید خریدار باید علاوه بر خرید آپارتمان، بودجه‌ای برای تکمیل بنا کنار بگذارد.

قیمت آپارتمان ۹۰ متری در فاز ۸ پردیس با چنین مشخصاتی به دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان می‌رسد. مالک تاکید کرده واحدش در محله یک واقع است و با اینکه به صورت خام عرضه شده بقیه همسایه‌ها در بلوک ساکن هستند.

جهنم پارسا پیروزفر، بهشت مستاجران خرید خانه در پردیس با یک‌سوم بودجه تهرانی‌ها امکان‌پذیر است و مستاجران می‌توانند به ماهی شش میلیون اجاره فکر کنند 

اجاره آپارتمان در فاز ۸ پردیس

اجاره آپارتمان در فاز ۸ پردیس با ودیعه ۲۰۰ میلیونی و پرداخت ماهیانه شش تا هشت میلیون تومان معمول است، اما با ۱۰۰ میلیون پیش و اجاره ۱۰ میلیونی هم می‌توان خانه سه‌خوابه پیدا کرد.

اجاره آپارتمان با چنین شرایطی معادل رهن ۴۴۰ میلیون تومانی است و برای صاحبانه ماهی ۱۳ میلیون درآمد ایجاد می‌کند. اگر اهل چانه‌زدن باشید می‌توانید معامله را با ۲۵۰ میلیون پیش و ماهی پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جوش بدهید.

آگهی اجاره آپارتمان در فاز ۸ پردیس همچنین مملو از فایل‌هایی است که صاحبخانه کفه ترازو را به سمت ودیعه بالا برده و در عوض اجاره ماهیانه ناچیزی تعیین کرده. مالک چنین واحد‌هایی احتمالاً ترجیح می‌دهد از تهران دور نشود و پول پیش خانه را برای کاهش وزن اجاره خانه دیگری در تهران نیاز دارد.

اجاره آپارتمان پنج‌ساله با مساحت ۱۰۰ مترمربع در پروژه آهوان با رهن ۲۰۰ میلیون و پرداخت ماهی شش میلیون تومان پیشنهاد شده است. مستاجر با واحدی کاملا معمولی روبرو می‌شود که دو اتاق خواب دارد و علاوه بر آسانسور و انباری، امکان استفاده از پارکینگ را هم فراهم می‌کند. اجاره خانه در تهران با چنین مشخصات و قیمتی به امر محال تبدیل شده است.

مالکی دیگر که واحدش شباهتی غریب به خانه ماهی و بهنام سریال در انتهای شب دارد، آن را در ازای ۲۰۰ میلیون پیش و پرداخت ماهیانه هشت میلیون تومان اجاره می‌دهد. خیلی هم تاکید کرده خانه نزدیک مدرسه است و تراس دارد.

رهن کامل آپارتمان در فاز ۸ پردیس گزینه بدی نیست. به‌خصوص اگر دنبال گزینه‌هایی با پرداخت ۳۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون بگردید و بفهمید در تهران نایاب شده‌اند. مالکان آپارتمان در فاز ۸ پردیس چنین خانه‌ای را معمولا با مساحت حدود ۱۰۰ مترمربع به بازار عرضه کرده‌اند.

اجاره آپارتمان در پردیس برای خانوار‌های پرجمعیت هم نسبت به تهران به‌صرفه خواهد بود. واحدی ۱۲۰ متری، ساخت سال ۱۴۰۰ با سه اتاق‌خواب می‌تواند گزینه خوبی باشد. تمام امکانات از قبل آسانسور، انباری و پارکینگ فراهم است و واحد در محله سه قرار گرفته. اجاره این آپارتمان ۵۰۰ میلیون پول پیش می‌خواهد و البته باید از عهده پرداخت ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم بربیایید.

رهن کامل آپارتمان ۱۰۰ متری در محله یک فاز ۸ پردیس برای زوج‌های جوان گزینه‌ای مناسب خواهد بود که ۴۰۰ میلیون بودجه دارند و خانه کلیدنخورده می‌خواهند. صاحبخانه به منظور افزایش شانس خودش در بازار امکان تبدیل را هم فراهم کرده است، اما حاضر نیست انعطاف زیادی به بازی بدهد و نهایتا پیشنهاد ۳۸۰ میلیون ودیعه و ماهی ۶۰۰ هزار تومان اجاره را روی میز می‌گذارد.

واحد کلیدنخورده دیگری با پیشنهاد ۳۶۰ میلیون ودیعه و یک میلیون اجاره آگهی شده است. متراژ این واحد‌ها هم به ۱۰۰ متر می‌رسد و با وجود دو اتاق خواب نمی‌توان نادیده‌شان گرفت. اجاره آپارتمان در فاز ۸ پردیس را همچنین می‌توانید در محله یک بررسی کنید. مالک روی کلیدنخورده بودن آپارتمان تاکید دارد و اینکه انبار و پارکینگ و آسانسور کامل هستند. مذاکره را باید با ۲۰۰ میلیون پیش و توانایی پرداخت ماهی شش میلیون اجاره پیش ببرید.

نظر شما