شناسهٔ خبر: 67675783 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اسپانیا با گل میکل اویارسابال مقابل انگلیس قهرمان جام ملت‌های اروپا شد.

عکس | تاریخ‌سازی تعویض طلایی اسپانیا در فینال

عکس | تاریخ‌سازی تعویض طلایی اسپانیا در فینال

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ دیدار بین تیم‌های انگلیس و اسپانیا با هیجان بسیار بالا دنبال شد و در دقایق پایانی با گل دوم لاروخا همراه شد.

به گزارش ورزش سه، اسپانیا نیمه دوم را غافلگیرکننده شروع کرد و ضربه نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۷ دروازه اسپانیا را باز کرد تا آن ها پیش بیفتند.

سپس انگلیس با فشار روی دروازه حریفش موفق شد در دقیقه ۷۳ به گل برسد که روی پاس جود بلینگام، کول‌ پالمر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

اسپانیا پس از دریافت گل عقب ننشست و با تمام قوا به سمت دروازه حریف حرکت کرد تا اینکه به گل دوم دست پیدا کرد. جردن پیکفورد که دو مرتبه موفق شد لامین یامال را در گلزنی ناکام بماند، تسلیم تعویض طلایی لوئیس دلافوئنته شد.

2054098

حمله اسپانیا با پاس آیمریک لاپورت به فابین روئیز شروع شد که او توپ را در میانه میدان دریافت کرد و آن را به دنی اولمو پاس داد.

اولمو این توپ را با پاس بیرون پا به میکل اویارسابال تحویل داد و او آن را به سمت راست محوطه جریمه برد و به مارک کوکوریا پاس داد.

قبل از اینکه توپ به کوکوریا برسد، اویارسابال خودش را به دروازه نزدیک کرد که موفق شد در رقابت با بوکایو ساکا پاس عرضی همبازی خود را در دقیقه ۸۶ با ضربه پای راست به راحتی به گل تبدیل کند.

2054099

این صحنه مشکوک به آفساید بود که بررسی VAR تایید کرد اویارسابال بدون اینکه جلوتر از مدافع حریف باشد به سمت دروازه رفته و به این توپ ضربه زده است.

اویارسابال با این گل نام خود را در تاریخ اسپانیا ماندگار کرد و توانست گل قهرمانی را به نام خود ثبت کند تا برای مدت‌ها درباره همکاری او با کوکوریا صحبت شود.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما