شناسهٔ خبر: 67675558 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تجربه بازنشستگان در عرصه‌های مختلف به کار گرفته شود

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بازنشستگان را صاحبان تجربه در عرصه‌های مختلف جامعه دانست و عنوان کرد: باید از تجربیات بازنشستگان برای پیشبرد اهداف سازمانی بهره مند شویم. سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بازنشستگان را صاحبان تجربه در عرصه‌های مختلف جامعه دانست و عنوان کرد: باید از تجربیات بازنشستگان برای پیشبرد اهداف سازمانی بهره مند شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان بازنشستگی با وی با اشاره به سرآمدی پیشکسوتان و بازنشستگان در عرصه های فرهنگی، علمی، اجتماعی و اجرایی گفت: بر ماست که از تجربه آنان استفاده کنیم و ادب و احترام خود را نثار آنان نماییم.

وی افزود: کارمندانی كه از محیط اداری بازنشسته می شود، نباید تصور کنند که دیگر مسؤلیت شان به پایان رسیده است، بلکه باید در عرصه های مختلف در جامعه و با تشکیل سازمان های مردم نهاد و همکاری با دیگر موسسات مختلف فعالیت کنند.

محمدی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان تصریح كرد: بازنشستگان  تجربه خود را به گران‌ترین قیمت ممكن به دست آورده‌اند و باید امكانی فراهم شود كه این تجربه‌ها به بهترین شیوه به جوانان منتقل شود.

در این دیدار از چند نفر از بازنشستگان که امسال در محورهای  پژوهش، ورزش و تندرستی، هنر، کارآفرینی و فعالیت های عام المنفعه برگزیده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما