شناسهٔ خبر: 67675098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناراحتی ستاره‌های انگلیس: مدال نمی‌خواهیم! (عکس)

ستاره‌های انگلیس حاضر نشدند مدال نقره یورو ۲۰۲۴ را به گردن داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی انگلیس یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی اسپانیا و میدان رفت و با شکست ۱-۲ مقابل این تیم یک بار دیگر از کسب عنوان قهرمانی بازماند و باز هم نتوانست جامی که چند دهه است انتظارش را می‌کشد به خانه ببرد. 

سه شیرها ابتدا در این بازی از تیم ملی اسپانیا که حریف قدرتمندی برای آنها به حساب می‌آمد عقب افتادند اما گلی که کول پالمر در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند آنها را امیدوار کرد که بتوانند بار دیگر یک پیروزی شیرین لحظه آخری به دست آورند یا کار را به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشانند.

با این حال، شرایط این بار مطابق میل و انتظار آنها پیش نرفت و گلی که میکل اویارزابال در دقیقه ۸۶ وارد دروازه حریف کرد باعث شد که آنها در فاصله چهار دقیقه تا پایان وقت قانونی این بازی از اسپانیا عقب بیفتند و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه وجود نداشته باشد و باز هم شکست را بپذیرند. 

گرت ساوت‌گیت و بازیکنان تیم ملی انگلیس دقایقی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به روی سکوی تدارک دیده شده برای جشن قهرمانی رفتند و الکساندر چفرین به عنوان رییس یوفا مدال‌های نقره را از گردن آنها آویخت و به آنها به خاطر حضور در فینال این مسابقات خسته نباشید گفت. پادشاه اسپانیا و شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، هم روی سکو حضور داشتند. 

2054216

اما ستاره‌های این تیم و همچنین سرمربی انگلیس از اینکه نتوانسته بودند بار دیگر مدال طلا را به دست آورند بسیار ناراحت به نظر می‌رسیدند و حاضر نشدند حتی چند ثانیه هم مدال نقره را روی گردنشان تحمل کنند و بلافاصله پس از ترک سکو این مدال را از گردن بیرون آوردند، اقدامی که مورد توجه خبرنگاران و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

2054217 2054218

نظر شما