شناسهٔ خبر: 67674956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جام، یامال و ویلیامز: این عکس در تاریخ ثبت می‌شود!

یکی از دیدنی‌ترین تصاویر یورو ۲۰۲۴، عکس دو نفره لامین یامال و نیکو ویلیامز به همراه جام قهرمانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا که به لطف حضور نیکو ویلیامز و لامین یامال، یکی از جذاب‌ترین خط حمله‌های یورو ۲۰۲۴ را در اختیار داشت، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

نیکو ویلیامز و لامین یامال دو تن از بهترین بازیکنان جوان یورو ۲۰۲۴ بودند که در ابتدای تورنمنت کمتر کسی انتظار داشت آنها بالاتر از ستاره‌هایی مانند تونی کروس، جود بلینگام، کیلیان امباپه و دیگر بازیکنان تیم‌های بزرگ، جام قهرمانی یورو را لمس کنند.

ستاره ۱۶ ساله خط حمله بارسلونا در یورو ۲۰۲۴ درخشید و در کنار آن، یعنی در سمت چپ خط حمله لاروخا، نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو حضور داشت که او نیز پا به پای یامال نمایش درخشانی داشت و در همین حین نیز به پیوستن به بارسلونا نزدیک شد و ممکن است هواداران بلوگرانا به زودی این خط حمله جذاب را در تیم خودشان هم ببینند.

2054141

این دو بازیکن در فینال یورو هم عالی ظاهر شدند و علی‌رغم تلاش‌های لوک شاو و کایل واکر برای مهار آنها، گل اول اسپانیا روی پاس یامال و ضربه ویلیامز به ثمر رسید.

در حین جشن قهرمانی، عکس جذابی از این دو بازیکن در کنار جام ثبت شده که در فضای مجازی وایرال شده است. تصویری زیبا از خوشحالی دو ستاره آینده‌دار اسپانیا که شاید در رده باشگاهی نیز هم‌بازی شوند.

نظر شما