شناسهٔ خبر: 67674681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تعویض طلایی ساوت‌گیت گل مساوی را زد (عکس)

کول پالمر تنها سه دقیقه پس از ورودش به ترکیب انگلیس گل تساوی را مقابل اسپانیا به ثمر رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با تعویض‌های ‌گرت ساوت‌گیت مقابل اسپانیا تغییر رویه داد و خیلی زود هم نتیجه گرفت تا به گل تساوی برسد.

انگلیس که نیمه اول را با تساوی به پایان رسانده بود، در شروع نیمه دوم غافلگیر شد و در دقیقه 47 روی همکاری لامین یامال با نیکو ویلیامز گل اول را دریافت کرد.

سه شیرها پس از دریافت گل تلاش داشتند تا نتیجه را به نفع خود تغییر دهند و کمی بهتر بازی می‌کردند تا اینکه تعویض‌های ساوت‌گیت از راه رسید. در دقیقه 61 هری کین با اولی واتکینز تعویض شد و سپس در دقیقه 70 کول‌ پالمر به جای کوبی ماینو وارد زمین شد.

2054088

پالمر موفق شد خیلی زود تاثیرگذار باشد و تنها سه دقیقه پس از ورود به ترکیب گل تساوی را به ثمر برساند. هافبک چلسی در زمین خودی توپ را تصاحب کرد و یک ضدحمله را ترتیب داد.

2054086 2054087

او پس از چند قدم، توپ را در سمت راست خود به بوکایو ساکا پاس داد که با سرعت به سمت محوطه جریمه حرکت کرد. ساکا سعی داشت ارسال بلندی داشته باشد که دو بازیکن اسپانیا را مقابل خود دید و تصمیم به ارسال پاس کوتاه گرفت.

پاس کوتاه او به جود بلینگام رسید که پشت به دروازه بود و تعادل مناسبی نداشت. به همین دلیل او تصمیم گرفت توپ را با پاس کات‌بک به خود پالمر واگذار کند که خودش را به نزدیکی محوطه جریمه رساند.

پالمر این پاس را از فاصله 21 متری با دروازه با ضربه زمینی پای چپ از مقابل دنی کارواخال و لونورماند عبور داد تا دور از دستان اونای سیمون به گل تساوی انگلیس تبدیل شود.

نظر شما