شناسهٔ خبر: 67674598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خیری: نکونام باید تغییراتی را در تفکراتش لحاظ کند

پیشکسوت استقلال گفت: سال گذشته تعداد بازی‌های زیبای استقلال کم بود و به نظرم نکونام باید در تفکراتش تغییر لحاظ کند. پیشکسوت استقلال گفت: سال گذشته تعداد بازی‌های زیبای استقلال کم بود و به نظرم نکونام باید در تفکراتش تغییر لحاظ کند.

صاحب‌خبر -

شاهین خیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: استقلال به تغییرات گسترده نیاز ندارد. این تیم فصل گذشته دوم شده و فارغ از سبک بازی و تحلیل فنی، این مساله یعنی از نظر کیفی مشکلات حادی وجود ندارد.

وی افزود: هر تیمی در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت خود است و از بین بردن نقاط ضعف. فصل گذشته ماشاریپوف و بلانکو به خوبی به استقلال کمک کردند. در کناره‌ها مشکلی نداشتیم. استقلال فعلا مشکل هافبک وسط و دفاعی دارد. روزبه چشمی را که به نظر می‌رسد باید مدافع در نظر بگیریم. بنابراین باید به دنبال هافبک تخریبی رفت.

هافبک اسبق استقلال در خصوص شرایط آبی‌پوشان در میانه میدان اظهار داشت: ماشاریپوف در پست خودش خوب بود بود و تا حدی مشکل عدم وجود هافبک نفوذی را حل کرد اما به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. ببینید رودری در تیم ملی اسپانیا چقدر بی‌نظیر کار می‌کند. چنین سبک بازیکنانی باید در استقلال وجود داشته باشند.

خیری ادامه داد: چندین سال است که مشکل استقلال در میانه میدان است. نیاز به هافبک نفوذی خلاق داریم که البته انصافا در ایران هم کم پیدا می‌شود و در این زمینه نباید مدیریت و نکونام را زیر سوال برد. تنها قدوس می‌تواند در آن پست بازی کند که آن هم ایران نیست. نسل جباری‌ها و نویدکیاها تمام شده است.

وی در واکنش به انتقادات از نکونام عنوان کرد: باید قبول کنیم که این سبک مورد پسند خیلی‌ها نیست. نکونام باید اندکی در تفکراتش تغییر ایجاد کند. فصل گذشته احساس کردم استقلال نیمه اول‌ها را از دست می‌دهد. استقلال باید چک اول را بزند و بعد به فکر مدیریت بازی باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: تعداد بازی‌های عالی استقلال در فصل گذشته کم بود. البته که نیمکت هم چندان قدرتمند نبود و باید فکری به حال آن کرد. پرسپولیس از نظر نیمکت بضاعت بهتری داشت. استقلال باید تعداد بازی‌های زیابی خود را بالا ببرد و برای این مساله هم باید به سراغ خرید بازیکنان باکیفیت هم برای ترکیب اصلی و هم برای ذخیره برود.

انتهای پیام/

نظر شما