شناسهٔ خبر: 67674587 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بسته خبری شامگاه ۲۴ تیر ایسنا

اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم

محسن فرامرزی

دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مقامات مختلف کشوری و لشکری، گفت وگوهای تلفنی پزشکیان با مقامات فلسطینی و یمنی، هشدار پلیس به موتورسواران در ایام محرم، افتخار سه باره دولت سیزدهم، تعطیلی برج میلاد در روز تاسوعا و عاشورا، پیوستن بازیکن اسبق پرسپولیس به استقلال از مهمترین اخبار شامگاهی بیست و چهارم تیر ماه ایسنا بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شامگاه یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ خبرنگاران ایسنا به تهیه و تولید اخباری پرداختند که در ادامه به مرور گزیده‌ای از آنها می‌پردازیم:

انتقاد پزشکیان از تعریف‌های بی جا از وی

سیاسی:

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در «نشست با نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی» تاکید کرد: اگر بی‌جهت از بنده تعریف کنید و احترام متفاوت بگذارید، ممکن است تصور کنم که کسی شده‌ام؛ این شما هستید که می‌توانید بنده را تبدیل به انسانی غیرمتعارف تبدیل کنید، اگر نه بنده هیچ فرقی نکرده‌ام و فقط باری سنگین بر عهده‌ام گذاشته شده که باید به من کمک کنید تا آن را به مقصد برسانم.

اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم

وی ضمن قدردانی از نمایندگان حاضر در این نشست، تصریح کرد: حرف‌هایی که بنده در تبلیغات انتخاباتی خود مطرح کردم، نه شعار و وعده، بلکه باورهای قلبی بنده بود که یک عمر با آنها زندگی کرده‌ام.

پزشکیان همچنین با نمایندگان اقوام و مذاهب، فرماندهان سپاه، ارتش، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، وزیر صمت و نفت دیدار کرد.

تاکید هیات‌دولت بر لزوم تقویت امکانات کشور برای مقابله با آتش سوزی

در جلسه روز یکشنبه هیات دولت بر ضرورت تقویت امکانات و تجهیزات کشور برای مهار آتش‌سوزی‌های بزرگ و جنگلی تاکید شد. همچنین در این جلسه گزارش وزیر کار از کاهش نرخ بیکاری و وزیر فرهنگ از احداث شهرک هنرمندان ارائه شد.

اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم



محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری نیز در این جلسه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را شدیدا محکوم کرد و گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه دولت مردمی تا روز آخر به صورت بی‌وقفه وظایف و ماموریت‌های خود را انجام خواهد داد، تاکید کرد: از افتخارات دولت مردمی آن است که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکنون سه مرتبه فرموده‌اند که این دولت تا روز آخر مثل روز اول کار کرده و ما تا زمانی که اختیار قانونی و خدشه‌ناپذیر داریم، کار خواهیم کرد و ماموریت‌های خود را انجام خواهیم داد.

گزارش هنیه به پزشکیان درباره جنایات جدید صهیونیست ها در غزه

جهان: 

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس یکشنبه با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران تماس تلفنی برقرار کرد.

 هنیه در این تماس تلفنی گفت: کشتار اخیر رژیم صهیونیستی در غزه با وجود مواضع مثبت جنبش حماس و گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات آتش بس صورت گرفته است.

اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم

هنیه ادامه داد: نتانیاهو در اظهارت اخیر خود شروط جدیدی را مطرح کرد که در متن پیشنهادات ذکر نشده بود که این نشان می دهد رژیم صهیونیستی همواره بر ادامه تشدید حملاتش تأکید دارد.

هنیه در این مکالمه تلفنی بر لزوم تلاش بیشتر تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک برای تحقق توقف حملات اسرائیل علیه ملت فلسطین تأکید کرد.

قدردانی پزشکیان از مردم یمن

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن  یکشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «مسعود پزشکیان»، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ایران در این تماس تلفنی از تصمیم شجاعانه رهبر انصارالله و مردم یمن برای حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

تعطیلی برج میلاد در روز تاسوعا و عاشورا

اجتماعی: 

مجموعه برج میلاد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

 این مجموعه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه تعطیل است. امکان بازید از مجموعه برج میلاد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) برای گردشگران وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه نسبت به بازدید از این مجموعه اقدام کنند.

هشدار پلیس به موتورسواران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با ارائه توصیه هایی از موتورسواران خواست هنگام تردد با موتور، موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم

سرهنگ رابعه جوانبخت درباره عزاداری‌های دهه اول ماه محرم گفت: این روزها که شهروندان در مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان حضور پیدا می‌کنند و تا دیر وقت در خیابان‌ها هستند شاهد هستیم که تعداد زیادی از مردم برای رفتن به این هیئت ها و تکیه‌ها، از موتورسیکلت استفاده می‌کنند. همچنین شاهد هستیم که بیشتر راکبان موتورسیکلت‌ها، خانواده‌ها یعنی زن و بچه‌ها هستند.

ورود مشعل المپیک به پاریس

ورزشی:

در فاصله دوازده روز تا شروع بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مشعل این رقابت ها بعد از مدت ها انتظار و عبور از چندین شهر و کشور وارد پاریس پایتخت فرانسه شد.

اولین قدردانی جمعی پزشکیان از غیر ایرانیان/ افتخار سه باره دولت سیزدهم



تیری آنری از جمله افراد نخستی بود که این مشعل را در پاریس حمل کردند.

پیوستن رضاییان به استقلال

بازیکن جدید استقلال می‌گوید با قلب وجانش برای استقلال تلاش خواهد کرد.

 رامین رضاییان بعد از امضای قرارداد با باشگاه استقلال اظهار کرد: قبل از هر چیزی می‌خواهم به شرافتم قسم بخورم که با جان، با همه وجودم و با قلبم تا آخرین روز باشگاه استقلال در مستطیل سبز بری‌تان می‌جنگم. کل خانواده استقلال خواستند که بیایم و قرارداد امضا کنم. از این بابت خوشحالم. از مدیریت باشگاه، کادر فنی  و همه هواداران خوب استقلال که در این دو ماه برایم احترام قائل شدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما