شناسهٔ خبر: 67674565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وزرای صمت و نفت با پزشکیان دیدار کردند

وزرای صمت و نفت به طور جداگانه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با مسعود پزشکیان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های صنعتی، تولیدی، معدنی و تجاری کشور ارائه کرد. 

عباس علی‌آبادی ضمن دیدار و گفت‌وگو با دکتر پزشکیان و تبریک انتخاب وی از سوی مردم، گزارشی از آخرین وضعیت بخش تحت مدیریت خود و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در حوزه صنعت، معدن و تجارت ارائه و بر آمادگی اعضای دولت برای هر گونه همکاری با رئیس جمهور منتخب در دوره انتقالی، پیرو دستور سرپرست ریاست جمهوری خبر داد. 

پزشکیان نیز در این دیدار از وزیر صمت خواست گزارشی دقیق از آخرین وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی و الزامات و نیازمندی‌های پیش‌روی این بخش‌ها تهیه و ارائه کند.

دیدار وزیر نفت با پزشکیان 

وزیر نفت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با پزشکیان دیدار و برای وی آرزوی موفقیت کرد. 

جواد اوجی امروز یکشنبه در دیدار با رئیس جمهور منتخب ضمن آرزوی موفقیت برای وی در جایگاه خطیر ریاست جمهوری، گزارشی از عملکرد، اقدامات و دستاوردهای این وزارتخانه در دوره حدودا سه ساله دولت شهید رئیسی ارائه‌ کرد. 

پزشکیان نیز در این دیدار با قدردانی از گزارش وزیر نفت، از مهندس اوجی خواست گزارش مبسوط‌تری از فعالیت‌های وزارت نفت خصوصا در حوزه فروش نفت و میعانات تهیه و ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما