شناسهٔ خبر: 67674514 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

مدیران‌خودرو هفته گذشته قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرد و پس‌ازآن شرایط فروش خودرو‌های فونیکس نیز منتشر شد. در واپسین روز‌های تیرماه ۱۴۰۳، شرایط فروش مدیران خودرو با محصولات متنوع و به روش نقد و اقساط اعلام شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران‌خودرو هفته گذشته قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرد و پس‌ازآن شرایط فروش خودروهای فونیکس نیز منتشر شد. در واپسین روزهای تیرماه 1403، شرایط فروش مدیران‌ خودرو با محصولات متنوع و به روش نقد و اقساط اعلام شده است.
 
شرایط فروش مدیران خودرو برای تیرماه 1403، ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که خواهان خرید محصولات ام‌وی‌ام یا فونیکس بوده‌اند. متقاضیان محصولات مدیران‌خودرو با اولویت بهار و تابستان 1403، می‌توانند در این بخشنامه فروش شرکت کنند. آن‌ها 5 روز فرصت دارند ثبت‌نامشان را تکمیل و هزینه خرید هر خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.
 
از بین محصولات مدیران‌خودرو که امکان خرید آن‌ها در سامانه یکپارچه وجود داشت، تولید دو محصول آریزو 6 پرو و تیگو 8 پرو متوقف شده‌اند. متقاضیان این خودرو بایستی به‌جای خودروهای ثبت‌نامی، محصولات جایگزین را انتخاب کنند. خودروهای جایگزین برای این گروه از متقاضیان شامل مدل‌های آریزو 6 جی‌تی، فونیکس FX، تیگو 7 پرو پرمیوم و تیگو 8 پرومکس است.
 
شرایط فروش مدیران‌خودرو به روش نقد و اقساط از یکشنبه 24 تیرماه آغاز شده است. متقاضیان خرید خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس، با اولویت بهار و تابستان 1403، 5 روز فرصت دارند در این طرح شرکت کنند.
 
شرایط فروش مدیران‌ خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه، تیر 1403:
شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما