شناسهٔ خبر: 67674450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سانحه رانندگی در پلدختر یک کشته داشت

خرم آباد- ایرنا- روابط عمومی جمعیت هلال احمر پلدختر اعلام کرد: برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۰ محور پلدختر - آسار یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از هلال احمر پلدختر در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر لرستان مبنی بر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در محور پلدختر- آسار، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات تنگ فنی به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش یکی از سرنشینان خودروها در دم جان باخته بود و مصدوم دیگر حادثه پس از رهاسازی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و تثبیت فیزیکی، جهت انتقال به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پلدختر تحویل اورژانس ۱۱۵ داده شد.

۶ مصدوم در حادثه رانندگی جاده الشتر- خرم آباد

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر سلسله، برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و ام وی ام در کیلومتر ۲۰ محور الشتر _ خرم آباد گزارش شد و نجاتگران پایگاه کاکارضا با یک تیم عملیاتی، خودرو ست نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۶ مصدوم داشت که توسط نجاتگران شهرستان سلسله رهاسازی شدند و توسط عوامل امدادی اورژانس و نجاتگران هلال احمر به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد انتقال یافتند.

نظر شما