شناسهٔ خبر: 67674336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

چه افرادی رامین رضاییان را به سمت استقلال هل دادند

طی ۲۴ ساعت گذشته رضاییان به شدت به استقلال نزدیک شده و گفته می‌شود رامین تنها منتظر شنیدن صدای پیامک واریز پیش پرداخت است تا تمریناتش را با استقلال آغاز کند.

صاحب‌خبر -
روزنو :

ایران ورزشی: رامین رضاییان بعد از حضور در سه تیم قطری با کوله‌باری از تجربه به پرسپولیس پیوست و حتی به خاطر حضورش در پرسپولیس قید پیشنهادات با ارقام بالای دیگر تیم‌های عربی را زد تا به تیمی بازگردد که خودش و اعضای خانواده‌اش شدیداً به آن علاقه‌مند بودند. اما در چند مدت اخیر اتفاقاتی رخ داد که این چهره شدیداً از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ناراحت شد؛ آن قدر که شاید به تیم رقیب پرسپولیس بپیوندد.

چه افرادی رامین رضاییان را به سمت استقلال هل دادند

موضوع از این قرار است که رامین از مدت‌ها قبل رسماً از سپاهان خداحافظی و اعلام کرد که دیگر با این تیم ادامه نخواهد داد و انتظارش این بود که از باشگاه پرسپولیس با او تماس بگیرند تا او به این تیم بازگردد اما مدت‌ها از نقل و انتقالات گذشت و از پرسپولیس خبری نشد.

این در حالی بود که از چند تیم خصوصاً تیم استقلال بارها و بارها با رامین تماس گرفته شده و قرارداد مالی بسیار خوب به علاوه پاداش به او پیشنهاد شده بود؛ از سوی دیگر یکی از مسئولان  باشگاه پرسپولیس عصر روز جمعه گذشته با یکی از نزدیکان رامین برای حضور این بازیکن تماس برقرار کرد که البته هیچ پاسخی هم نشنید چون رامین به شدت از پرسپولیس ناراحت است و اعتقاد دارد اگر پرسپولیس او را می‌خواست باید خیلی زود تماس می‌گرفت نه اینکه بعد از مذاکرات مداومش با استقلال تازه به فکر بازگرداندنش بیفتد.

عامل دیگر ناراحتی شدید رامین به بخشی از هواداران پرسپولیس باز می‌گردد که در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان به او و خانواده‌اش شدیداً فحاشی کردند؛ نکته‌ای که بدجوری در دل رامین باقی مانده و به هیچ وجه از دل او بیرون نرفته است.

در حالی که این گزارش داغ را درباره دلایل مذاکره رضاییان با استقلال می‌خوانید، ممکن است او تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و با استقلال قرارداد منعقد کرده باشد.

طی 24 ساعت گذشته رضاییان به شدت به استقلال نزدیک شده و گفته می‌شود رامین تنها منتظر شنیدن صدای پیامک واریز پیش پرداخت است تا تمریناتش را با استقلال آغاز کند.

 

 

نظر شما