شناسهٔ خبر: 67674250 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ویرانی گسترده اماکن وابسته به آنروا در غزه

آنروا از نابودی بیش از ۱۹۰ مورد از اماکن و تأسیسات وابسته به سازمان ملل در حمله ارتش صهیونیست خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در راستای غیرقابل سکونت کردن غزه برای فلسطینیان از انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند. هدف قرار دادن نیروهای امدادی و نهادهای بشردوستانه بخشی از این جنایات است.

بر این اساس، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آن روا از نابودی گسترده امکان وابسته به سازمان ملل در غزه خبر داد.

یونس حمدان، مسئول اطلاع رسانی آن روا در این باره به الجزیره گفت: علی رغم آنکه ما اطلاعات مربوط به اماکن سازمان ملل را با ارتش اسرائیل به اشتراک گذاشته‌ایم، اما آنها تاکنون بیش از ۱۹۰ تن از ساختمان‌ها و تأسیسات ما در این باریکه را هدف قرار داده و با خاک یکسان کرده‌اند.

حمدان خاطر نشان کرد: حمله به اماکن سازمان ملل در غزه در حالی صورت می‌گیرد که این تأسیسات به طور عمده برای توزیع کمک‌های بشردوستانه و نیز پناهگاه برای آوارگان فلسطینی استفاده می‌شود. متأسفانه اکنون هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که صهیونیست‌ها در جدیدترین توحش در غزه یک مدرسه وابسته به آن روا در اردوگاه آوارگان در ناصیرات را هدف قرار دادند که طی آن ۱۷ غیرنظامی به شهادت رسید.

نظر شما