شناسهٔ خبر: 67674008 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کشتار غیرنظامیان در المواصی غزه با بمب‌های یک تنی اسرائیل - اکونی

اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود با حمله به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه «المواصی» در شهر خان یونس، بیش از ۱۵۰ فلسطینی را به شهادت رساند.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود با حمله به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه «المواصی» در شهر خان یونس، بیش از 150 فلسطینی را به شهادت رساند.

 

.

 

«خالد عاشور»، شاهد عینی جنایت المواصی در گفتگو با خبرنگار تسنیم با تشریح لحظات این حمله گفت: مثل روز قیامت بود. بدن های تکه تکه شده زنان و کودکان همه جا افتاده بود. صهیونیست ها حتی کادر اورژانس و دفاع مدنی را هم هدف قرار دادند. با همه این جنایت ها ما گزینه ای جز اینکه روی همین زمین مقاومت کنیم و در آن بمانیم نداریم.

نوار غزه , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

حمله ناگهانی ارتش اسرائیل به منطقه المواصی در شهر خان یونس در شرایطی رخ داد که این منطقه پیش از این توسط صهیونیست ها به عنوان منطقه ای امن اعلام شده بود.

«سماح الفرا»، یکی دیگر از شاهدان عینی این کشتار صهیونیست ها به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: صهیونیست ها با ادعای منطقه امن ما را فریب دادند. آنها بدون هیچ هشدار قبلی این منطقه را بمباران کردند. شهدا روی زمین کنار ما افتاده بودند، پیکر شهدا تکه تکه شده بود. این بمب ها اگر روی خانه‌هایمان می‌افتادند، آن را خراب می‌کردند، چه برسد به چادرها!

نوار غزه , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

 

ارتش اسرائیل روز گذشته علاوه بر جنایت المواصی، با حمله به یک مصلی در اردوگاه الشاطی در غرب نوار غزه 20 نمازگزار فلسطینی را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

نظر شما