شناسهٔ خبر: 67673587 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مدیر سامانه یکپارچه: جزئیات ثبت نام خودروهای وارداتی چند روز دیگر اعلام می‌شود

صاحب‌خبر -

به‌زودی دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش شروع می‌شود. در ادامه جزئیات بیشتر در این باره را مطالعه کنید.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از شروع دور جدید فروش در سامانه خودروهای وارداتی در آینده نزدیک خبر داد. این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که در اسفند 1401 برای خرید خودرو از طریق این سامانه ثبت نام و مبلغ معینی را در حساب وکالتی خود بلوکه کرده بودند.

آغاز مجدد ثبت نام خودروهای وارداتی

شروع دوباره ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه بعد از تاسوعا عاشورا شروع دوباره ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه بعد از تاسوعا عاشورا

به گفته مهدی تقدسی، بعد از ایام تاسوعا و عاشورا جزئیات دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام می‌شود. همان­طور که مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو خاطرنشان کرده، ثبت نامی‌های اسفند 1401 آخرین فرصت برای انتخاب اولویت خود را پیش رو خواهند داشت و در دورهای بعدی باید دوباره مراحل ثبت نام در سامانه را بگذرانند.

تقدسی همچنین اعلام کرد که در دور جدید 36 خودرو از برندهای مختلف در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند، ولی در بین آن‌ها خودروهای برقی جایی نخواهند داشت. با نگاهی به آخرین اخبار خودرو احتمال داده می‌شود سوزوکی گرند ویتارا هیبرید راسا موتور، سوزوکی سیار راسا موتور، تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری معین خودرو و تویوتا کرولا ۱.۵ لیتری معین خودرو برخی از محصولاتی باشند که به متقاضیان ارائه می‌شوند.

اخیراً مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان جدید را اطلاع‌رسانی کرد. از دوشنبه 18 تیر فرصت بلوکه کردن مبلغ 500 میلیون تومان برای ثبت نام‌کنندگان جدید فراهم شد و از این پس قرار است در هر دور ثبت نام برای مشتریان متفاوت صورت بگیرد.

در گجت نیوز بخوانید:
نگاهی به مزدا آراتا؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت شاسی بلند وارداتی آفتاب خودرو تیتر خبر مرتبط اینجا قرار داده شود کیا EV5 به‌زودی در ایران + مشخصات فنی و کاتالوگ رسمی کوشا خودرو آشنایی با ۳ خودرو جدید نیسان برای بازار ایران؛ مشخصات فنی و قیمت نیسان قشقایی، سیلفی و کیکس

نظر شما