شناسهٔ خبر: 67673209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رهبران قایق عجیب پرسپولیس: در اینتر و استقلال!

یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر مربوط به لیگ پانزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پرسپولیس روزهای پر التهاب و ناراحت کننده‌ای را سپری می‌کنند. رقیبان سنتی به اصطلاح بمب‌های نقل و انتقالاتی‌شان را ترکانده‌اند و با پوشیدن پیراهن استقلال توسط رامین رضاییان، خشم پرسپولیسی‌ها به اوج خود رسید.

اولین مقطع حضور رامین رضاییان در پرسپولیس مربوط به لیگ پانزدهم است که او یکی از ستاره‌های درخشان تیم هجومی برانکو بود و یکی از گل‌های دربی معروف چهارتایی سال ۹۵ به استقلال زد و خوشحالی رونالدویی کرد.

یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پرسپولیس در لیگ برتر مربوط به سال ۱۳۹۵ است که با گلزنی جری بنگستون به ملوان، قایقی برای خوشحالی به رهبری رامین رضاییان شکل گرفت.

2053943

رامین جلوتر از همه نشست و احمدنور و بنگستون به ترتیب پشت سر او قرار گرفتند. به ترتیب طارمی مسلمان و احمدزاده اضافه شدند و کفشگری نیمکت‌نشین نیز خود را به این قافله رساند.

نکته جالب توجه سرنوشت متفاوت سرنشینان این قایق معروف است. رامین که میان گروهی از هواداران پرسپولیس همیشه و البته شاید تا قبل از امروز محبوب بود حالا شماره ۱۰ استقلال را می‌پوشد. مهدی طارمی که روند پیشرفت را هرسال طی کرده حالا خرید جدید اینتر میلان است. احمدنور چند فصل است در امارات بازی می‌کند. مسلمان و کفشگری از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند. تنها فرشاد احمدزاده است که شایعات بازگشتش به پرسپولیس وجود دارد و سرنوشت متفاوت ستاره‌های این شادی گل به یادماندنی بسیار جالب است.

2053942

نظر شما