شناسهٔ خبر: 67673107 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

پس از حادثه حمله به ترامپ؛

ایلان ماسک ایده ساخت یک زره فلزی پرنده را مطرح کرد

به‌دنبال حادثه ترور نافرجام ترامپ، ماسک بالاخره در پستی رسماً حمایتش را از این کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد و آرزو کرد ترامپ به‌سرعت بهبود پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، «دونالد ترامپ»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به‌تازگی هدف حمله‌ تیراندازی قرار گرفت که رهبران دنیای فناوری به‌ آن واکنش نشان دادند. او از این حادثه جان سالم به دربرد اما این اتفاق «ایلان ماسک» را به این فکر انداخت که شاید زمان تولید زرهی فلزی با قابلیت پرواز فرارسیده است.

سوءقصد به جان دونالد ترامپ در باتلر، پنسیلوانیا احتمالاً باعث شده است ایلان ماسک درباره پروتکل‌های امنیتی خودش تجدیدنظر کند. کاربری به نام Whole Mars Catalog در پستی در شبکه اجتماعی ایکس گفت بهتر است مدیرعامل تسلا هم امنیت خودش را ارتقا بدهد. ایلان ماسک به او جواب داد:

«شاید زمانش رسیده که آن زره فلزی پرنده را بسازیم.»

«ایان مایل چیانگ»، دوست ماسک و یکی از کاربران فعال در ایکس، نیز از مدیرعامل اسپیس ایکس خواسته تدابیر حفاظتی خودش را ۳ برابر کند. او نوشت: «اگر می‌توانند سراغ ترامپ بروند، سراغ تو هم خواهند آمد.» ماسک در پاسخ به او گفت:

«روزهای خطرناکی در پیش است. دو نفر (در دو مقطع متفاوت) در ۸ ماه گذشته سعی کردند مرا بکشند. آن‌ها با اسلحه در فاصله حدوداً ۲۰ دقیقه‌ای از مقر اصلی تسلا در تگزاس دستگیر شدند.»

به‌دنبال حادثه ترور نافرجام ترامپ، ماسک بالاخره در پستی رسماً حمایتش را از این کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد و آرزو کرد ترامپ به‌سرعت بهبود پیدا کند.

ایلان ماسک پس از حادثه تیراندازی، در گفتگوهایی در ایکس پیرامون بی‌کفایتی سرویس مخفی ایالات متحده شرکت کرد و مدعی شد سرویس مخفی یا فوق‌العاده بی‌کفایت است یا عمدی در این اتفاق وجود داشته. ماسک خواهان استعفای رئیس این سرویس شد.

در اولین ساعات پس از حمله به ترامپ، میم‌کوین‌های مرتبط با رئیس‌جمهور سابق آمریکا رشد قابل‌توجهی کردند.

نظر شما