شناسهٔ خبر: 67673101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای پس از تعقیب و گریز چندکیلومتری در غرب تهران

ایسنا

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و سابقه‌دار در غرب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  بولتن نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا درحال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که با یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که راکب آن درحال زاغ زنی بود روبه‌رو شده و به صورت نامحسوس آن را زیر نظر قرار دادند.  

وی با بیان اینکه در همین حین این فرد اقدام به سرقت موبایل یکی از شهروندان کرد، گفت:‌در همین راستا نیز بلافاصله ماموران کلانتری برای دستگیری سارق وارد عمل شدند، در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان پلیس و سارق آغاز و به تبع آن طرح مهار نیز اجرا شد، سرانجام نیز پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز، موتور سیکلت متهم با برخورد به جدول، بر زمین افتاده و متهم دستگیر شد. همچنین در بررسی‌های از متهم اولیه مشخص شد که موتور سیکلت مذکور نیز سرقتی است و علاوه بر آن یک دستگاه تلفن همراه هم که به تازگی سرقت شده بود کشف شد.

افشار با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ بررسی سوابق متهم در مقر انتظامی نشان داد که او جزو سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده است. همچنین این فرد در جریان بازجویی‌ها به ۱۳ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت که اموال مسروقه را به یکی از اتباع کشورهای همسایه فروخته است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر نیز در دستورکار ماموران قرار دارد، گفـت: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز در حال انجام است.

نظر شما