شناسهٔ خبر: 67673041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

بافت‌های فرسوده بجنورد ساماندهی شود

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: وجود بافت فرسوده و تعداد زیاد ساختمان‌های ناایمن در بجنورد، زیبنده شهر نیست و دستگاه‌های مرتبط بایستی در جهت ساماندهی آن موثرتر عمل کنند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: مشارکت همه دستگاه‌های مسئول در ساماندهی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری ضرورت دارد.

وی افزود: وجود بافت فرسوده و ساختمان‌های ناایمن در بجنورد، زیبنده این شهر به‌عنوان مرکز استان نیست و بایستی از حقوق عامه مردم در این زمینه صیانت شود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌شمالی ادامه داد: شهرداری، راه و شهرسازی و بانک‌های عامل با اعمال حمایت‌های قانونی از جمله اعطا تسهیلات بایستی در مدیریت شهری و ساماندهی وضعیت کنونی نقش‌آفرینی بهتری داشته‌باشند.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده خاطرنشان کرد: مذاکرات لازم با شهردار بجنورد، مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی و یکی از پیمانکاران بافت فرسوده جهت پیگیری جدی مسئله مذکور انجام شده‌است.

وی در ادامه گفت: به دادستان بجنورد نیز مأموریت داده شده تا طی زمان‌بندی مشخص، مشکلات مبتلا به حوزه بافت فرسوده را احصاء، جمع‌بندی و در راستای رفع موانع اقدام کند.

نظر شما