شناسهٔ خبر: 67672726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سیدجلال حسینی: هواداران حق دارند نگران باشند/ امیدوارم تفکرات درویش عوض شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حق دارند نگران باشند و پرسپولیس فصل سختی را در پیش دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین سید جلالی حسینی در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری اظهار داشت: این کلاس‌ها خیلی مفید بوده و نکات جدیدی را در آن به ما آموزش می‌دهند. دورانی مربیگری بسیار با دوران بازیکنی تفاوت دارد. هنوز نیاز دارم تا تجربه کسب کنم.

او در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: حق با هواداران است و آنها لیاقت بهترین‌ها را دارند. هواداران همیشه در کنار بازیکنان و پرسپولیس بوده اند و دوست دارند تا در نقل و انتقالات تیم خوبی بسته شود. ما بازی‌های حساسی را در رقابت‌های داخلی و آسیایی داریم. امیدوارم مدیران باشگاه به همراه مالکان و حامیان مالی شرایطی را فراهم کنند که پرسپولیس بتواند نتیجه کسب کند.

حسینی افزود: پرسپولیس نیاز به یک تیم قوی دارد. واقعاً ما خودمان هم این فکر را نمی‌کردیم که با وجود مالکان جدید تیم به مشکل بخورد و اکنون باشگاه شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کند. بازیکنان خیلی خوبی از تیم جدا شده اند که هنوز جایگزین آنها معرفی نشده است. سرمربی تیم نیاز دارد تا تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد و امیدوارم شرایط برای پرسپولیس عوض شود.

او در رابطه با جلسه با «گاریدو» گفت: جلسه بسیار کوتاهی با او داشتم و در همان صحبت کوتاهی که با او داشتم گاریدو را مربی توانمندی دیدم. ۱۰۰ درصد هر مربی ای که وارد یک تیم می‌شود از قبل شناختی نسبت به بازیکنان آن تیم داشته است. سرمربی باید با مدیریت باشگاه جلسه‌ای را برگزار کند تا به جمع بندی نهایی برای جذب بازیکن برسند.

حسینی در رابطه با دلیل جدایی «اوسمار ویه را» از پرسپولیس گفت: دلیل اصلی جدایی او را نمی دانم. ما سال گذشته به کمک هواداران یک ساختار خیلی قوی داشتیم ما به کمک هواداران دوباره می‌توانیم یک ساختار قوی داشته باشیم.

مربی پرسپولیس در رابطه با قرارداد رامین رضائیان با باشگاه استقلال تصریح کرد: نظری ندارم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر رفتار رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) در مذاکره با بازیکنان که گاهاً گفته می‌شود برخورد خوبی با آنها ندارد، گفت: من هم این موضوع را شنیده ام. هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست. امیدوارم تفکرات درویش عوض شود تا پرسپولیس تیم قدرتمندی را شکل دهد.

نظر شما