شناسهٔ خبر: 67672561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام:

به‌کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های نفت و گاز دهلران در اولویت باشد

رضا پاکزاد

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر به‌کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های نفت و گاز تأکید دارم.

صاحب‌خبر -

«اسداله چراغی» امروز یکشنبه، ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳،  در جمع مدیران شرکت‌های پتروپالایش، اویک، ای جی سی، ایران افق، اویکو، صبا و پیشگامان در محل ان جی ال دهلران گفت: در بحث مسئولیت‌های اجتماعی تا کنون چیزی نصیب دهلران و حوزه جنوب نشده و پی‌گیری برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

وی به وضعیت و محرومیت شهرستان‌های دهلران و حوزه جنوب اشاره و افزود: حوزه جنوب در اوج نعمت‌های خدادادی ولی محروم است و نباید چنین باشد و باید مردم بیش از پیش از مزایای این نعمت‌های خدادادی برخوردار شوند و به این مردم خدمت شود.

نماینده حوزه جنوب به پیگیری ها در حوزه نفت و گاز اشاره و گفت: مردم روزانه با من در تماس هستند و بدنبال درخواست‌ها و مطالبات و مشکلات هستند و بخشی زیادی از این مطالبات مربوط به بکارگیری در شرکت‌های منطقه است.

چراغی تأکید کرد: تربیت نیروهای ماهر در رشته‌های تخصصی که نیازمند زیرساخت‌های نفت و گاز  منطقه است را به جد دنبال می‌کنم.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی بر ابعاد نظارتی تاکید کرد و گفت: از اهمال هیچکس در راه خدمت به مردم چشم‌پوشی نمی‌کنیم.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست گفت: امروز پروژه‌های نفتی و گازی در دهلران به‌خوبی فعال هستند و انتظار مردم و مسئولان جذب نیروهای بومی و بهره‌مندی از مزایای آن‌هاست.

«نعمت‌الله حاتمی» با اشاره به اینکه تلاش‌ها و مجاهدت عزیزان قابل تقدیر است، افزود: امیدواریم مردم طعم خدمات این شرکت‌ها را بچشند و از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

وی مطالبه جدی مردم را بکارگیری نیروهای بومی ذکر کرد و افزود: نیروها و امکانات و پیمانکاران بومی در اولویت هستند و این مهم باید ویژه مد نظر مدیران پروژه‌ها باشد و در بازدیدهای سرزده در قالب کمیسیون کارگری این مهم را در عمل دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما