شناسهٔ خبر: 67672457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سیدجلال شاکی شد؛ این مسئله مهم باید کارشناسی شود/ هواداران پرسپولیس حق دارند اعتراض کنند

سیدجلال حسینی از عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جاری انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

 سیدجلال حسینی که امروز در کلاس مربیگری سطح A آسیا حاضر شده بود، در حاشیه این کلاس در گفتگویی با خبرنگاران درباره شرایط پرسپولیس، جدایی بازیکنان این تیم و فعالیت‌های باشگاه در نقل و انتقالات اعتراض کرد.

سیدجلال درباره اعتراض هواداران به شرایط پرسپولیس گفت: حق هواداران ما بیشتر از این است. هواداران همیشه کنار پرسپولیس و بازیکنان و باشگاه بودند و همیشه هم دوست دارند در فصل نقل و انتقالات تیم به خوبی بسته شود و یک تیم قدرتمند داشته باشند. ما در شرایطی هستیم که هم بازی‌های آسیایی داریم و هم لیگ برتر و جام حذفی و سوپرکاپ است و کار خیلی سخت است.

او ادامه داد: ما هم انتظارمان از باشگاه این است که بازیکنان قوی و خوبی جذب کند. با رفتن بازیکنان خوبی که برای پرسپولیس زحمت کشیدند، در حال حاضر شرایط خیلی سخت است. هواداران هم حق دارند که اعتراض کنند. امیدوارم مجموعه باشگاه و اسپانسر تلاش کنند و شرایط خوبی فراهم کنند، چون پرسپولیس نیاز دارد که در این شرایط یک تیم قوی و قدرتمند داشته باشد و در آسیا و لیگ خودمان موفق شود. الان شرایط اصلا خوب نیست.

مربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا تصور می‌کرد پس از واگذاری این باشگاه به بانک شهر چنین شرایطی رقم بخورد، گفت: نه، واقعا ما هم تصور نمی‌کردیم. ما هم مثل مردم فکر می‌کردیم شرایط در حال بهتر شدن است، اما الان شرایط خیلی برای پرسپولیس سخت شده است. بازیکنان خیلی خوبی جدا شدند و هنوز نتوانستیم بازیکن خیلی خوبی جذب کنیم. الان تمرینات شروع شده و سرمربی تیم نیاز دارد که بازیکنان را در اختیار داشته باشد. در جریان هستم که تعداد کمی از بچه‌ها به تمرین رفته‌اند. داشته‌هایمان همین است. امیدوارم باشگاه و اسپانسر بتوانند خیلی زود شرایط را عوض کنند.

«فصل گذشته بازیکنان تراز اول زیادی نداشت اما پرسپولیس موفق به جذب همان بازیکنان هم نشد.» سیدجلال در این باره گفت: خیلی بحث مهمی است و باید کارشناسی شود. ما خیلی به این موضوع کاری نداریم اما نتوانستیم بازیکن جذب کنیم؛ این یک مشکل بزرگ است و بازیکنانی هم که جدا شدند، یک مشکل بزرگ دیگر است. باید سرمربی با خود باشگاه یک جلسه قوی داشته باشد تا این موضوعات بررسی و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: پیام هوادار پرسپولیس به رامین رضاییان بعد از استقلالی شدن +ویدیو

نظر شما