شناسهٔ خبر: 67672271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حسینی: درویش باید رفتار خود را تغییر دهد/ هیچ چیز بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزها مطالبی در خصوص نحوه مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با برخی از بازیکنان شنیدم که خوب نیست و او باید شکل و تفکر خودش را تغییر دهد!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران و در واکنش به این سوال که در چند روز گذشته برخی از بازیکنانی که مد نظر پرسپولیس بودند، از نحوه مذاکره با رضا درویش(مدیرعامل باشگاه) ابراز گلایه‌ کرده‌اند، اظهار داشت: من هم شنیدم که رفتارهای درویش به گونه‌ای بوده که این مسائل مطرح شده است اما او باید به این فکر کند که شکل و تفکر خودش را تغییر دهد چراکه هیچ چیز مهم‌تر و بزرگتر از پرسپولیس نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس با حمایت هواداران خود و با وجود مشکلات مالی در سال‌های اخیر، ساختار خوبی پیدا کرد اما این ساختار در حال از بین رفتن است و امیدوارم در ادامه وضعیت بهبود پیدا کند. هواداران هم نگران وضعیت موجود و عدم جذب بازیکنان برای فصل آتی هستند. متاسفانه نتوانستیم بازیکن جدید جذب بکنیم و چند بازیکن ما هم رفتند!

مربی پرسپولیس درباره حضور خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید سرخ‌پوشان و شرایط کاری او اضافه کرد: جلسه کوتاهی داشتیم اما در همین مدت او را مربی مثبتی دیدم. بدون شک باید بازیکنان در اختیار او باشند تا بتواند کار کند. شرایط پرسپولیس خاص است و باید این وضعیت بهبود پیدا کند که جا دارد باشگاه این کار را زودتر انجام دهد.

نظر شما